“X-Men: The Last Stand” er et godt eksempel på hvad der sker når filmskaberne brainstormer og vælger at bruge samtlige ideer de kan komme i tanke om, uden en fornuftig sorteringsproces. Den sidste tredjedel af “X-Men” trilogien når derfor ikke nogle af de to forgængere til sokkeholderne.
På dvd får filmen en hæderlig behandling, uden at være overvældende.
#61 blahblah 18 år siden
Og selvfølgelig må han hvad han vil. Han kunne også bare skrive "pik" femtenhundrede gange i artiklen, men så bevæger vi os jo langsomt længere og længere væk fra en "anmeldelse".
#62 HonoDelLoce 18 år siden
Det er som når et barn bliver ved med at påstå, at månen er lavet af ost..
#63 blahblah 18 år siden
Det er jo det samme som når terrorister springer visse steder i luften, det er jo for at få opmærksomhed, for at vælge nogle specielle ting der betyder noget for mange mennesker.
Hvis folk ikke kan forstå det, er det jo ikke filmens skyld, så er det dem der ikke fatter noget.
#64 filmz-Kadann 18 år siden
Ok, vis mig et menneske der IKKE fortolker de indtryk der komme ind i hjernen på dem, når de ser en film.
#63 -
Altså, folk er dumme = din mening er bedre end alle andres. Godt, så fik vi det cementeret.
#65 HonoDelLoce 18 år siden
Anmelderen og flere af vi andre synes bare ikke, at det budskab, du nævner, er at finde i Magnetos handling - på den ene eller anden måde.. Overhovedet!
I øvrigt synes jeg, at det er skræmmende ironisk, at skrive, at vi ikke fatter noget, når man ser på indlæg som dette..
#66 jesperhp 18 år siden
#67 blahblah 18 år siden
Og hvad med at du læser hvad jeg rent faktisk skriver, i stedet for bare at uddrage den mening du synes passer dig?
Jeg skriver aldrig at man ikke fortolker indtryk, jeg skriver at man i en anmeldelse ikke skal fortolke.
Hvis anmelderen ikke finder den mening, så er det fint nok, som jeg har skrevet før.
Jeg gjorde bare opmærksom på at det var en fejl at skrive at broscenen slet ikke giver mening, når den kan gøre det.
Så fortolker han, og det skal han ikke.
Og Honodellence, slap nu af. Jeg skriver ikke at I ikke fatter noget, jeg skriver at hvis man overhovedet ikke kan se mening i den broscene, så er det fordi man ikke fatter den mening der er, og det er jo fair nok. Der er masser af film jeg ikke fatter, der er ingen der kan forstå alt mand.
Og hvad er der ironisk ved den kommentar jeg skrev før? Se, det er mig der ikke fatter hvad du mener, det er okay.
Jeg skev det for sjov, det var en joke, at du ikke synes den var sjov er ok.
#68 HonoDelLoce 18 år siden
Hmm..
Ganske rigtigt, du skriver "dem" - men der hører "vi" også ind under, da vi ingen mening ser i scenen..
At noget kan give mening, er jo ikke ensbetydende med, at det gør det..
Du vil jo sikkert også synes, at jeg virker som et dumt svin, fordi jeg kalder dig for et infantilt fjols.. Mens andre aldrig har oplevet mig som andet end et rart menneske..
Derfor gør det jo ikke forkert, at du synes jeg er et svin.. Til gengæld har andre jo også ret, hvis de siger, at jeg altid er et rart menneske..
Det handler om personlige forhold og oplevelser - fuldstændig ligesom med scenen i filmen..
Fatter du så det?
#69 Hive 18 år siden
#70 blahblah 18 år siden