#92 - jo, men nu er det jo primært en dansk julekalender - så er det vel også fair at man kan se dem (ubesværet) i Danmark og at der er DK-subs? Ved godt det andet også kan lade sig gøre, men jeg har f.eks. problemer med R1, så... ja - det er så derfor jeg skriver det her. :-)
Okay, dagens låge (Eminem!) må godt nok tage prisen som det mest sølle julekalenderindslag i mands minde! Føj for en nedtur den kalender har været i år. Jeg må sart købe noget andetsteds til at trøste mig med :...o(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
I denne juletid en lille lignelse: En mand gi'r sit barn en julekalender og siger "Se mit barn, en chokoladekalender til dig min ven!!!". Barnet bliver henrykt, og glæder sig til at åbne den første låge 1.december. Barnet står tidligt op den 1. december, og åbner som det første sin kalender. Bag låge nr. 1 gemmer sig et pænt stykke chokolade, som barnet nyder med største velbehag. Den 2 december står barnet næsten endnu tidligere op. Også bag låge nr. 2 gemmer der sig et stykke chokolade. Den 3. december står barnet endnu tidligere op og forventningerne til cokolade er store, men bag låge nr. 3 gemmer der sig et stykke blomkål!!! Barnet bliver skuffet, men håber, at det bliver bedere næste dag. Den 4. december er skuffelsen igen stor, da der bag lågen er en led omgang kinakål!!! Den 5. december: Brunkål Den 6. december: Spidskål Den 7. december: Hvidkål Den 8. december: Rødkål
Barnet er ved at være godt pissed of over alt det skide kål, når det var blevet lovet CHOKOLADE!!!
to be continued...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Der var engang hvor jeg frygtede at denne julekalender ville stege mit dankort for vildt, og jeg har næsten lagt økonomiske budgetter baseret på denne... Det viser sig nu at jeg har noget flere penge til mig selv da jeg endnu ikke har bare overvejet at købe noget i den kalender (måske lige pearl harbor undtaget, men den film stinker såeh). For hver dag tror jeg der endelig vil ske noget, og så åbner jeg i dag og ser EMINEM??? ARGH... /me har lyst til at gå Postal!
Det er et tilbud fra Axel, og der er ingen der bliver tvunget til at købe noget. Man kan da nøjes med at sige; Nå, det var ikke noget for mig, så jeg køber ikke. I stedet for er nogle folk utaknemmelige og piver som en dør der ikke er blevet smurt siden '46.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#91 McPeter 19 år siden
Men nu står den til 449,-
#92 filmz-WSTE_M 19 år siden
Back To The Future, MiB box,Ultimate Oliver Stone box f. eks. (hører i Axelmusic ?? ;)
descend on us all this day, and for evermore.
#93 McPeter 19 år siden
#94 filmz-vassago 19 år siden
#95 filmz-yoshimura 19 år siden
#96 ks 19 år siden
#97 wiseguy 19 år siden
En mand gi'r sit barn en julekalender og siger "Se mit barn, en chokoladekalender til dig min ven!!!". Barnet bliver henrykt, og glæder sig til at åbne den første låge 1.december.
Barnet står tidligt op den 1. december, og åbner som det første sin kalender. Bag låge nr. 1 gemmer sig et pænt stykke chokolade, som barnet nyder med største velbehag. Den 2 december står barnet næsten endnu tidligere op. Også bag låge nr. 2 gemmer der sig et stykke chokolade. Den 3. december står barnet endnu tidligere op og forventningerne til cokolade er store, men bag låge nr. 3 gemmer der sig et stykke blomkål!!! Barnet bliver skuffet, men håber, at det bliver bedere næste dag. Den 4. december er skuffelsen igen stor, da der bag lågen er en led omgang kinakål!!!
Den 5. december: Brunkål
Den 6. december: Spidskål
Den 7. december: Hvidkål
Den 8. december: Rødkål
Barnet er ved at være godt pissed of over alt det skide kål, når det var blevet lovet CHOKOLADE!!!
to be continued...
#98 Skum 19 år siden
#99 DarkLight 19 år siden
#100 dyg 19 år siden
Det er et tilbud fra Axel, og der er ingen der bliver tvunget til at købe noget. Man kan da nøjes med at sige; Nå, det var ikke noget for mig, så jeg køber ikke. I stedet for er nogle folk utaknemmelige og piver som en dør der ikke er blevet smurt siden '46.