Gravatar

#101 wiseguy 19 år siden

#99 link mig venligst til det sted, hvor du åbenbart har glemt din humoristiske sans...

#100 brok er en vigtig del af den danske kulturskat.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#102 Yoda 19 år siden

Nå, det var ikke noget for mig, så jeg køber ikke. ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#103 filmz-vassago 19 år siden

Jeg synes godt nok også at det tager lidt overhånd med brok, det er da forholdsvis billigt når man sammenligner med mange andre danske forretninger, fona, bilka osv - men det kan selvfølgelig ikke konkurrere med alle andre internationale sites som spytter R1 og R3 ud til foræringspriser - men det er nu næppe heller meningen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#104 DarkLight 19 år siden

#99, jeg tror ikke på du udelukkende lavede det indlæg for sjov. Du gjorde det lige så meget for at bevise en pointe, om at Axel på en eller anden måde havde skuffet og svigtet.

Jeg mener ikke på nogen måde at pointen er relevant. Tråden her er snarere fyldt med flæbende tudebørn med hang til Saybia.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#105 cyberzed 19 år siden

#104 LOL, der er nok en der hører P3 :)

Jeg vil nu nok sige jeg havde forventet nogen federe tilbud, men hva det er heller ikke så tit jeg køber alt hver der er i kvickly's reklame eller andre reklamer for den sags skyld. You win some and lose some, så hvis der bare dukker en fed titel op så er jeg egentlig tilfreds, om ikke andet så kan man jo bare fedte et andet sted hen og fange sine film. F.eks. fars fede juleferie hos cd-wow for 5.99 GBP
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#106 DarkLight 19 år siden

#105, yep :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#107 wiseguy 19 år siden

Hmm!!! Folk føler sig åbenbart trådt over tæerne på egne og Axel’s vegne.
For mit eget vedkommende vil jeg bare sige, at gu’ har jeg da brokket mig og det står jeg ved.
Men så er det jo heller ikke værre!!!!
Det er frit forum og emnet er Axel’s julekalender. Så må ris og ros, da være på sin plads!!!
Så må vi måske heller ikke ytre os negativt om en given film, der bliver diskuteret i en anden tråd?
Jeg har ingen problemer med Axel og købte som før nævnt både indholdet bag låge 1 og 2. I tråden ”Hvad har du modtaget…” roste jeg endda deres hurtige leveringstid. Derfor synes jeg heller ikke, at der sker noget ved, at jeg og heldigvis også andre udtrykker deres evt. skuffelse med de respektive lågers indhold. For mit eget vedkommende håber jeg lige for tiden blot, at det bliver bedre i morgen…
og gør det det, så skal jeg nok love at skrive noget rosende i denne tråd :)
Det er næsten jul – og der er plads til os alle!!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#108 Captain Vallo 19 år siden

Jeg har endnu ikke selv været fristet til at bestille... Men tænk over det; hvis de gi'r os en masse gode tilbud i den første uge af julekalenderen, så har vi jo ikke råd til at investere i de (måske) fabelagtige tilbud, der lurer i den sidste.
Lad nu tvivlen komme dem lidt til gode.
Der skal nok dukke noget op i løbet af de næste par uger.

- mon ikke?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#109 filmz-WSTE_M 19 år siden

Jeg håber det da , for deres skyld ;)

Men jeg mener også at folk skal have lov til at brokke sig lidt.
Hvis det ender med at jeg ikke køber en eneste film på Julekalenderen, så regner jeg også med at dele en masse brok ud.

Også slevom tildudene har været der, men jeg har ikke købt noget fordi jeg har en anden filmsmag! :)
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#110 Morbid 19 år siden

#105 - Hvis du giver penge for den film kommer jeg og knækker skiven.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: