dagens låge: 100kr afslag på næste titel ved besting af to skt: Friends ER Sienfield ( og tre undelige ting)
.. kæft noget lort! Nu forventer jeg ikke LOTR trilogien til en 50er, men et tilbud, må gerne være et tilbud! Hvis nu Axel støg 100kr fra et 500kr bokset ved køb af mindst en titel til (af valgfri værdi) så ville det nok give flere kunder i biksen!
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg er vild med friends, men sæsonerne fås til ca. 150kr hos CD WOW, så her hopper jeg over. Jeg er glad for deres ide med gavekortene dog, det giver også en større mulighed for at vælge udenfor de tilbud de giver.
Nu er julen desværre snart ovre, men jeg håber nu stadig på nogle X-Files tilbud! :(
#181 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg gjorde det samme. Det er lidt for billigt til at sige nej til. :)
#182 filmz-WSTE_M 19 år siden
Friends
ER
Sienfield
( og tre undelige ting)
..
kæft noget lort!
Nu forventer jeg ikke LOTR trilogien til en 50er, men et tilbud, må gerne være et tilbud!
Hvis nu Axel støg 100kr fra et 500kr bokset ved køb af mindst en titel til (af valgfri værdi) så ville det nok give flere kunder i biksen!
descend on us all this day, and for evermore.
#183 DarkLight 19 år siden
#184 Zelle 19 år siden
#185 filmz-Bruce 19 år siden
#186 filmz-yoshimura 19 år siden
#187 Yoda 19 år siden
#188 El vez 19 år siden
Curb Your Enthusiasm skulle jo være en god serie hvis man er glad for Seinfeld.
#189 ks 19 år siden
Nu er julen desværre snart ovre, men jeg håber nu stadig på nogle X-Files tilbud! :(
#190 Yoda 19 år siden