Gravatar

#261 filmz-principia 19 år siden

DET ER MIG EN ÆRE AT PRÆSENTERE...LÅGEN VI ALLE HAR VENTET PÅ...LÅGEN OVER ALLE LÅGER...LÅGE NR. 24!!!: GLÆDELIG JUL!!!
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#262 filmz-WSTE_M 19 år siden

Tja, hvad skal jeg sige... Jeg er lettet, jeg havde troet, at NU, NU om længe ville tilbudet over alle tilbud have kommet, nu, hvor min bankkonto er tom efter juleræset, men...

Nej.

Glædlig jul! :)
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#263 maniac 19 år siden

Gad vide hvad den er nedsat til i morgen aften ;)
Gravatar

#264 filmz-dr. hoax 19 år siden

Jeg synes godt nok den julekalender har været noget skuffende... :(
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#265 filmz-bullseye 19 år siden

Lad os alle ligge denne kalender bag os, og glæde os til et nyt år med Axelmusic - og håbe på de har en række nytårsfortsæt...

GLÆDELIG JUL & GODT NYTÅR

#266 19 år siden

Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan se alle de tilbud der har været i de 24 låger.. Der står inde på deres side man skal klikke der hvor der før var lågenr. ???
Gravatar

#267 filmz-nifelheim 19 år siden

Sæson 1 ??????
jeg har set (og købt) sæson 1,2,3 og 4 i stereo studiet til 200 pr. stk. i R2, og jeg skal komme efter jer...worst calender, ever... som den gode jyde jeg er, ville jeg da ha' set frem til noget The Julekalender, Jul på vesterbro og ja nogle box-sets til latterlig lave priser...shame on you Axelmusic...shame on you
You have nothing to contribute to this, so stay the fuck out! - Kevin Spacey
Gravatar

#268 dollaro 19 år siden

Lidt enig med nifelheim. Synes ikke det var en super julekalender den der. Havde nok også håbet på nogle gode priser på nogle box-sets...
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Gravatar

#269 dollaro 19 år siden

Lidt enig med nifelheim. Synes ikke det var en super julekalender den der. Havde nok også håbet på nogle gode priser på nogle box-sets...

Men synes dog det var en god idé de har gang i der og håber da det kommer næste år igen. Bare med nogle lidt mere saftige tilbud.
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Gravatar

#270 El vez 19 år siden

Jeg synes det var en glimragende julekalender..

Fik erhvervet mig Gasolin boksen til under halv pris, hvis jeg havde været til Simpsons ville jeg også have købt den lige med det samme, 124kr det er dæleme da et godt tilbud, men budgettet var lidt stramt.

Jeg fik også købt Blade Runner, The Pledge og Bowling For Columbine i den fede 2-disc til 49kr pr stk.

Det var bestemt ikke alle tilbud jeg fandt interessante i år, men der skal jo være noget for enhver smag.
Jeg mener slet ikke man kan tillade sig at brokke sig over et tilbud fordi man allerede ejer den givne vare, hvad er det dog for noget forkælet pjat..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: