Har ikke undersøgt reg. 2 udgaver. Har i sinde at bestille den fra dvdimport, der har den til $69 (canadiske) hvilket er ca. 314,-
Så jeg vover pelsen og håber på, at det er rigtigt, at de skriver prisen som værende $14.95 uden på forsendelsen, så jeg slipper for told - det ville være en go' julegave :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#72 Jeg tror dælme også snart, jeg vil følge dit eksempel.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Kunne ikke lige overskue alt det der står på DVDcompare.net - er der nogen der lige umiddelbart ved om der er forskel på R2-DK og R4-AUS af Alien Quadrilogy? De virker meget ens?! Thx...
R2 og R2/4 ser identisk ud. Hvis du har besluttet dig for ikke at vælge R1, er R2/4 helt fin.
Overvejer man dog R1, er der dog god grund til at vælge den over R2 eller R2/4, hvis man er glad for kommentarspor: Region 1 allows you to listen to the audio commentary with either version of the film, but on the regions 2/4, the tracks are available only on: "Theatrical Release" of "Alien", "Special Edition" of "Aliens", "Theatrical Release" of "Alien 3", and "Theatrical Release" of "Alien: Resurrection". Further more, on the Region 1 discs, you can view an optional "deleted footage" marker, and you´re also able to view the "deleted footage" from the theatrical cut's "Supplements menu". Both of these options are missing from the Region 2/4 discs. R2/R4 are also missing the DVD-ROM feature "Interactive Script", and the text introduction to Special Edition of the "Alien3" . Both cover and menu designs differ slightly between the region 1 and region 2/4 discs.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#77 - takker... Men da mit TV kun kan vise NTSC i s/h, så tror jeg at jeg prioriterer filmene i farver, selvom kommentar-sporene mangler på enkelte af filmene...
#71 McPeter 19 år siden
#72 Yoda 19 år siden
Har ikke undersøgt reg. 2 udgaver. Har i sinde at bestille den fra dvdimport, der har den til $69 (canadiske) hvilket er ca. 314,-
Så jeg vover pelsen og håber på, at det er rigtigt, at de skriver prisen som værende $14.95 uden på forsendelsen, så jeg slipper for told - det ville være en go' julegave :-)
#73 filmz-yoshimura 19 år siden
#74 El vez 19 år siden
Jeg tror man skal slippe 500kr eller mere for den danske.
#75 filmz-Bruce 19 år siden
#76 McPeter 19 år siden
#77 El vez 19 år siden
Overvejer man dog R1, er der dog god grund til at vælge den over R2 eller R2/4, hvis man er glad for kommentarspor:
Region 1 allows you to listen to the audio commentary with either version of the film, but on the regions 2/4, the tracks are available only on: "Theatrical Release" of "Alien", "Special Edition" of "Aliens", "Theatrical Release" of "Alien 3", and "Theatrical Release" of "Alien: Resurrection". Further more, on the Region 1 discs, you can view an optional "deleted footage" marker, and you´re also able to view the "deleted footage" from the theatrical cut's "Supplements menu". Both of these options are missing from the Region 2/4 discs. R2/R4 are also missing the DVD-ROM feature "Interactive Script", and the text introduction to Special Edition of the "Alien3" . Both cover and menu designs differ slightly between the region 1 and region 2/4 discs.
#78 ks 19 år siden
#79 Yoda 19 år siden
Tak for oplysningen!
#80 McPeter 19 år siden