Den var så kedelig, at den ikke var to timer værd. Så jeg spolede lidt. Sådan er det en gang i mellem. I det mindste gav jeg filmen en chance og gav 80 kr for den, bl.a. på Nakalays anbefaling. Det erda mere end de fleste ville gøre.
#23 Shame on me fordi min smag også omfatter film, nogle individer finder kedelige og mærkelige; Gud forbyde at min smag skulle divergere det mindste fra andres. :) Jeg var ikke efter dig, fordi filmen ikke var noget for dig, jeg synes udelukkende, at det er uholdbart at bedømme en film ud fra en gennemspoling. Men der var jo selvsagt ikke stor chance for, at du ville kunne udstå denne film, når du føler for dyr, som du gør, så jeg er egentlig ikke helt med på, hvorfor den skulle ha' denne (formentligt noget spinkle) chance?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Jeg var nysgerrig. Efter 1 time kedede den mig, så jeg spolede fremad. Der er vel ikke nogen, der ikke har prøvet at spole i en film, der keder dem. Længere er den ikke.
Stilistisk er den da interessant og, ja vil jeg sige, forstyrrende. Man kan sagtens lægge en masse i den og den har da langt mere at byde på end andre "klassiske" kannibalfilm som "Mountain of The Cannibal God" eller "Cannibal Ferox". I alle henseender er det da objektivt set en bedre film. Jeg billiger heller ikke at man dræber dyr for at lave en film, men dengang fungerede filmindustrien (særligt i italien) på en helt anden måde. Jeg synes sgu det er retfærdigt at kalde den for en klassisker og en banebrydende film, og den er værd at se, om ikke andet så for sin filmhistoriske vigtighed...
#21 18 år siden
#22 nakalay 18 år siden
#23 18 år siden
#24 dyg 18 år siden
#25 18 år siden
#26 nakalay 18 år siden
Jeg var ikke efter dig, fordi filmen ikke var noget for dig, jeg synes udelukkende, at det er uholdbart at bedømme en film ud fra en gennemspoling. Men der var jo selvsagt ikke stor chance for, at du ville kunne udstå denne film, når du føler for dyr, som du gør, så jeg er egentlig ikke helt med på, hvorfor den skulle ha' denne (formentligt noget spinkle) chance?
#27 18 år siden
#28 filmz-Fandango 18 år siden
#29 chandler75 18 år siden