Gravatar

#1 wiseguy 18 år siden

Faldt lige over denne film på Cd-Wow's top 20 chart.
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
Er der nogen der kender den? og den noget ved??
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

#2 18 år siden

Filmz har en dugfrisk nyhed i denne tråd om de mest kontroversielle film nogensinde. Den er på listen som nummer 20.
Gravatar

#3 nakalay 18 år siden

Genial kannibalfilm. Den er anbefalet.
Det er dog ikke den bedste udgivelse af filmen efter min mening.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

#4 18 år siden

3: Hvilken kan du anbefale?
Gravatar

#5 dyg 18 år siden

Det er en yderst barsk film, som bestemt ikke vil falde i alles smag. Men når det er sagt, så kan jeg kun anbefale den. Det er en fed film, der indeholder mere end en simpel historie om kannibaler.

Edit: Og nu fik jeg bestilt den. 50kr incl voucher og sparelink, smukt :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 nakalay 18 år siden

#4 Vil man have det pæneste billede skal man se, om man kan få fingrene i EC Entertainments Ultrabit-udgave. Se sammenligning her og min egen her.

Det er dog altid rart at have amerikanske/australske også, hvis man er interesseret i ekstramateriale.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#7 wiseguy 18 år siden

Nu er den bestilt, havde dog kun en 1£ voucher så jeg måtte slippe små 65 kr!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#8 chandler75 18 år siden

Ud af 476 stemmer på IMDb har jeg kun givet bundkarakteren 1 til én film: "Cannibal Holocaust". Uanset hvor ringe en film er forsøger jeg at betragte den ud fra devicen at en eller anden har haft noget på hjerte med dette projekt - og fokuserer på det bedste i pågældende film, uanset hvor svært det er at finde. Hvis en film skal helt ned på 1 (man kan jo ikke give 0), skal en film efter min vurdering være direkte umoralsk eller på anden måde anstødelig med det eneste formål at støde.

Som jeg har skrevet i en tidligere post:

Jeg vil fraråde alle at se "Cannibal Holocaust". Den er faktisk den eneste film jeg kan komme i tanke om jeg vil fraråde at man ser. Jeg er ked af at jeg har set den.

Den er dum, grim og moralsk anstødelig. En syg film uden nogen pointe der bare er syg for at være syg. Den har måske en minimal filmhistorisk værdi, idet den er en tydelig inspirationskilde til en film som "Blair Witch Project", men det kan på ingen måde undskylde den.

Jovist, hvis man kan lide at se uskyldige dyr blive pint og slået ihjel, havskildpader få skåret halsen over, aber få hugget hovedet af, osv (der er ikke tale om special effects) bør man se den.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

#9 18 år siden

Okay. Det er stof til eftertanke. Jeg springer over. jeg er nemlig den primitive type, som ikke bliver rørt af at se mennesker blive pint, men ikke kan klare at se ondskab mod dyr. Can't help it :-/
Gravatar

#10 Bates 18 år siden

#9 - Jeg har det på samme måde...

Skriv ny kommentar: