Gravatar

#1 Herrguth 17 år siden

Jeg har lige set dette link på QXL:
http://my.qxl.dk/accdb/ViewItem.asp?IDI=520262270&...

Nogen der ved hvor man kan købe de mapper henne?
Gravatar

#2 Jay El 17 år siden

Det ser ud til at man kan købe produkter med tilsvarende mulighed for at gemme coveret hos:

Sleevetown
We Sell CD

men med den dyrere pris, så var det muligvis ikke lige det du vil høre?!
Gravatar

#3 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg er forlængst blevet træt af de mange meter DVD'er på hylderne og har gjort det blasfemiske, at jeg har skåret alle mine mange DVD-covers (samt mine endnu få Blu-Ray-covers) til kvadrater på samme størrelse som CD-covers og sat dem efter genre i helt billige, sorte og meget anonyme CD-mapper fra Ikea. Det tog nogle hyggeaftener med musik i baggrunden og sludren med kæresten, men det skal jo kun gøres én gang. Nu kan der stå knap 2.000 DVD'er i én enkelt Montana-reol på 70x70 cm!

Nej, så kan jeg ikke sælge dem engang... men helt ærligt, de gange, hvor jeg har lavet et fejlkøb, så har jeg sgu arkiveret filmen lodret eller foræret den væk. Og jeg tror ikke på, at en DVD-samling er som en god kunstsamling, der bliver noget værd med alderen, så fuck det! :-)

Hvis du er hardcore, så gør som mig: Grib saksen / hobbykniven - I dare you! :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#4 Herrguth 17 år siden

#3 Det kan jeg ikke få mig selv til...

Jeg har også selv fundet nogle alternativer her:
http://www.dvd4u.dk/group.asp?group=124&page=1...

Men dem på QXL var bare så flotte, så jeg håbede at man måske kunne finde dem billigt et sted...
Gravatar

#5 filmz-DocDoom 17 år siden

#4: Sissy! Nej, jeg forstår dig. Men personligt er jeg kun filmnørd; ikke covernørd :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#6 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#3 - Er det de her, du har brugt?: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/8010477...

Jeg er selv ved at lede efter alternativer. Foreløbig regner jeg dog bare med at smide skiverne i en masse fleece-forede cd-lommer og så samle lommerne i nogle store plastic-rullekasser, jeg kan rulle ind under sofaen. Coverne ryger så i flyttekasser i kælderen.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#7 kasper0204 17 år siden

Hvorfor ikke bare købe dem på QXL?
Gravatar

#8 aknot 17 år siden

Jeg er begyndt at printe fra mit filmkartotek og der efter laminer siderne og sætte dem i et arkiv skab, smide cover på loftet hjemme hos de grå.
Så på den måde har jeg stadig muligheden for at sælge dvd´erne en dag.
Gravatar

#9 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Arkivskabsmetoden har jeg også brugt - el. bruger faktisk nu. De fylder bare ret meget.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#10 chandler75 17 år siden

Jeg har det stadig med dvd'er som med bøger - de siger noget om, hvem man er - så jeg vil gerne have, at folk let kan skimme ens samling igennem ved at kigge på titlerne via cover-ryggen.

Derfor har jeg mine bøger stående i en reol - og derfor leder jeg efter nogle praktiske reoler til mine dvd'er uden spildplads.

Hvis man har 2.000+ dvd'er kan jeg selvfølgelig godt se det upraktiske i at have dem alle stående i reoler, med mindre man har en meget stor villa, hvor man kan have et specielt-indrettet dvd-bibliotek (jeg drømmer...).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: