Du har så absolut ret. Men BØR ikke tage sådanne ligegyldige diskussioner over nettet personligt. Men nu er jeg desværre ikke så perfekt, at jeg ikke er til at provokere;-)
Ok var tager den igen for de tungnemme. DET ER IKKE FØRSTE GANG DARKLIGHT LAVER DET STUNT. Fat det dog. Eftersom han kører et eller andet personlig jagt på mig, er det ikke så mærkeligt jeg bliver provokeret. Og hvorfor helvede bliver du ved at kæfte op!?
Nææ det er åbenbart iorden at DarkLight giver mig en personlig tilsvining, men uha bliver der sagt "bøsse" er man der straks... Jøsses...
Dark-Light gav dig da ikke en personlig tilsvining, for mig ligner det stadig bare en joke.
"Og hvorfor helvede bliver du ved at kæfte op!?" - er det strengt nødvendigt med den tone (for lige at lege den gamle bedstemor)? Endnu engang, det er bare internettet...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jamen det gør han netop. Han sidder jo altså og kalder mig dum. Det er muligt, at du ser det som en joke. Men når han i andre tråde er kommet med tilsvarende umotiverede svar til mine "indlæg", er det næppe en joke.
Jeg ser ofte Dark-Light jagte PredatorX. Jeg har kun dette at sige: Usipian er ligeså usmageligt som Madonna, Korn og Artic Monkey. Dark-Light har birdflu og HIV+. Ssssssssss. HY LOL.
#21 PredatorX 18 år siden
Tjaeh.. who knows.
Du har så absolut ret. Men BØR ikke tage sådanne ligegyldige diskussioner over nettet personligt. Men nu er jeg desværre ikke så perfekt, at jeg ikke er til at provokere;-)
#22 El Capitan 18 år siden
Næ. Det er åbenbart ret let.
#23 PredatorX 18 år siden
Ok var tager den igen for de tungnemme. DET ER IKKE FØRSTE GANG DARKLIGHT LAVER DET STUNT. Fat det dog. Eftersom han kører et eller andet personlig jagt på mig, er det ikke så mærkeligt jeg bliver provokeret. Og hvorfor helvede bliver du ved at kæfte op!?
Nææ det er åbenbart iorden at DarkLight giver mig en personlig tilsvining, men uha bliver der sagt "bøsse" er man der straks... Jøsses...
#24 lagoni 18 år siden
"Og hvorfor helvede bliver du ved at kæfte op!?" - er det strengt nødvendigt med den tone (for lige at lege den gamle bedstemor)? Endnu engang, det er bare internettet...
#25 dyg 18 år siden
DarkLight kører ikke personlig jagt på nogen, han jagter alle, det må du da snart have fundet ud af.
#26 PredatorX 18 år siden
Jamen det gør han netop. Han sidder jo altså og kalder mig dum. Det er muligt, at du ser det som en joke. Men når han i andre tråde er kommet med tilsvarende umotiverede svar til mine "indlæg", er det næppe en joke.
#27 filmz-Ikonoklast 18 år siden
#28 PredatorX 18 år siden
Nææ det har jeg faktisk ikke hahaha. Jeg har sgu kun set han i flere tilfælde har gjort det overfor mig. Men han skal stadig bare klappe kaje.
#29 El Capitan 18 år siden
Hvad DarkLight har gjort eller ikke har gjort ved jeg ikke.
Men hvis det er sådan at han har irriteret dig før, er det da super træls.
Men det er dig der fremstår som en irriterende idiot!
Tænk over det.
#30 filmz-saku 18 år siden