Gravatar

#1 filmz-maelstrom 19 år siden

Er der nogen andre end mig der har erfaringer med denne online dvd-udlejer her på forummet ?

Jeg har været ved dem i 4-5 måneder og det fungerer nøjagtigt som med f.eks. digitarian, hvor du abonnerer på en pakke og får film tilsendt.

I starten var det ganske udemærket. 249,- for 4 hjemme ad gangen og max 2 film bytte pr. sending (så du altid har 2 hjemme).

Problemet opstod efter min liste fra 60 film blev nedarbejdet til 30 efter et stykke tid. Pludselig var der kun de nyeste fra de sidste par måneder, der var på listen (efter jeg havde modtaget de film på listen som var omkring 1 år gamle). Problemet var at selvom de stod som mulige at leje og jeg havde +30 film på min liste, så sendte de ikke nogen. I den sidste måned har jeg ikke modtaget én eneste ny sending af film, på trods af emails og telefonopringninger.

Det forholder sig således, at de faktisk ikke har de film de annoncerer med på deres hjemmeside! Her citerer jeg fra et svar på en mail:

Vores indkøbspolitik er, at vi køber filmene, når de er 45 dage gammel. Vi
ligger alle nye film op på hjemmesiden. Blandt alle dem der er over 10
ønsker på, køber vi hjem.

Vi har et større parti film på vej hjem.

Lyder jo fint i mailen, men dette kunne de jo godt informere om skulle man tænke. Her 3 uger efter er der ikke sket en pind.

Så i en måned nu har jeg betalt penge for en service dette firma ikke kan levere. De yder kompensation på én dags forlængelse af abonnementet når de ikke kan sende nye film, men ikke i weekenderne. Så i løbet af et stykke tid bliver din resterende tid drænet.

Andre der har abonnement ved dem ? Jeg er også interesseret i at høre om hvad folk mener om nolimitstv.dk. Overvejer at skifte til dem efter dette. Digitarian mener jeg er for dyre.

Ellers var dette en generel opfordring til ikke at handle med lejdvdfilm.dk. Kundeservice er elendig.. Ca. hver 4. dvd er for ridset til at køre igennem dvdcheck og deres site er langsom og på ingen måde brugervenligt.

Kan jo nok ikke gå ret mange steder hen med dette, da det drejer sig om et lavere beløb end forbrugerrådet vil beskæftige sig med. Men .. nærmer sig faktisk svindel.
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 19 år siden

Hvad kan jeg sige? Lad være med at leje, det er federe at eje.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-Munk 19 år siden

Er selv medlem hos digitarian, og er rimeligt tilfreds med den service jeg køber.. Valgte dem da jeg havde hørt at lejdvdfilm.dk ofte havde lidt rod i deres ting..

Faktisk er disse service en god mulighed for at se et par af de film, som alligevel ikke står forrest i rækken af film på indkøbslisten..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#4 putandtake 19 år siden

digitarian er ganske ok - og de har en del film, som man ellers ikke kan lejes andre steder
Gravatar

#5 filt 19 år siden

#2, nemlig! Har ALDRIG nogensinde lejet en film, og kommer sgu nok heller aldrig til det.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#6 aknot 19 år siden

you got it!!!!
Gravatar

#7 filmz-vassago 19 år siden

Hvad f*nden skulle der være i vejen for at leje en film?

Jeg lejer jævnligt en film, som jeg ikke fik set i biffen, og som jeg ikke vil eje. Lejer også af og til en gammel klassiker, eller en original version - og har man pludselig lyst til at se en eller anden specifik film, så gider jeg da ikke at vente op til en uge på en film, så går jeg da ned i blockbuster.

Nu ikke så hysteriske... :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 19 år siden

#7 Lidt nørde-purist har man vel lov at være ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 filmz-Kadann 19 år siden

Jeg kan ikke engang huske hvornår jeg sidst har lejet en film, men det er nok omkring 2 år siden. :)

Engang var jeg fast inventar i den lokale videobiks hver weekend, men det er godt nok længe siden.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#10 filmz-vassago 19 år siden

#8: jojo, men det lyder jo nærmest som om at I synes han er en tumpe fordi han lejer film. Han stiller pænt et spørgsmål, men får ikke svar og halvdelen af indlæggene er jo stort set spam. Der bliver jo ikke spurgt om en mening...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: