Gravatar

#21 PredatorX 14 år siden

Mine står på højkant.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#22 Åkepool 14 år siden

Som Utyske i #12 + at mine bokssæt pt. grundet pladsproblemer, ligger i en kasse her i kælderen.

Og mine mere specielle, såsom Alien, I, robot og Terminator hoveder, står på en hylde foran mig også her i kælderen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#23 HonoDelLoce 14 år siden

Mine står efter en hjemmelavet sex-indeksering.. I en tid, hvor reklamer overalt igen og igen betoner hvor stor vigtighed sex åbenbart har for vores liv, har jeg valgt at ordne mine dvd og bd efter hvor meget sex de indeholder.. Så ved jeg ligesom hvor moderne hver film er..

For at forvirre min kæreste har jeg sat dem i en cirkel.. Så kan det jo være hun en dag kommer til at sætte "White Girls Got Ass" på fordi hun tror den er mere sober end "Bambi" ..

EDIT: Eller, endnu bedre endnu - omvendt ! Det ku s'gu være et genialt Kodak Moment at se hende ligge der med vibrator og lyst-æg og så Bambi toner frem.. Så blev den brand vidst slukket !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#24 PredatorX 14 år siden

Så længe hun ikke i forvirringen napper din "´Cum swapping Sluts with Nuts" compilation står det vel ikke helt skidt til?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#25 HonoDelLoce 14 år siden

Puh ha .. Den serie har jeg ikke lige stiftet bekendtskab med endnu .. Men det lyder da helt sikkert som noget der står på bagerste hylde i butikkerne :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#26 PredatorX 14 år siden

honodelloce (25) skrev:
Puh ha .. Den serie har jeg ikke lige stiftet bekendtskab med endnu .. Men det lyder da helt sikkert som noget der står på bagerste hylde i butikkerne :P


Kommer an på butikken naturligvis hehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 HonoDelLoce 14 år siden

Der er desværre ikke åbnet en Shemales'r'us i Nordjylland endnu.. Efter mine oplysninger, i hvert fald..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#28 Antlion 14 år siden

Instruktør / udgivelsesdato!

Alfabetisk vil overhovedet ikke fungere optimalt hos mig, da fleste amerikanske, engelske, tyske m.v. udgivelser oftest er blevet oversat fra filmens originale titel.
Gravatar

#29 Wangsgaard 14 år siden

Jeg ville gerne inddele mine ldt mere, f.eks. intruktøre og genre, men må vente til jeg får en noget større lejlighed
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#30 Collateral 14 år siden

Nu har jeg knap så mange, men har forskellige inddelinger. F.eks. har jeg mange film hvor Johnny Depp medvirker, derfor er disse film inddelt for sig. Indenfor denne inddeling går det så efter årstal. Nogen film er bare enkeltstående, og får lov at stå hvor de nu står. Så har jeg en lille inddeling til de få danske film jeg har, og til de musik film jeg har, det være sig koncertfilm og f.eks. "The Wall" hører også under her. Så det er lidt indviklet, men giver mening i min verden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: