Jeg havde tidligere mine under "genrer" men det blev for besværligt (for mange film der var svære at placere under én bestemt genre). For det meste har de bare stået alfabetisk (med bokse og serier for sig selv), men lige nu er der desværre ingen inddeling whatsoever :/ Det hele står proppet ind i skabe - dette skyldes først og fremmest pladsmangel - men også at Hr. Husbond bare ikke har samme ordenssans som mig hvad angår film... Han er alt for utålmodig og sætter bare en film ind hvor det er nemmest...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Lige nu står de i en sort sæk i garagen.... Har slået en streg i sandet og har valgt de mest specielle film/releases og bluray. Resten ryger ind til læsehesten.
Dem jeg har beholdt står bare hulter til bulter, men de kan også være i en skuffe. så de er rimelig overskuelige.
Alfabetisk orden efter hvad der står på coveret, og bokssæt står oven på hylderne, mens serier står oven på en anden hylde(den hvor jeg har VHS og brætspil i)
Og til mine dvd'er(og cd'er) bruger jeg Ikeas Benno-møbler:
Ja, folk må meget gerne tilføje hvad de rent faktisk har filmene stående i, for det synes jeg altid er en ting folk efterspørger, mig selv inklusive. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#31 wimmie 15 år siden
Det hele står proppet ind i skabe - dette skyldes først og fremmest pladsmangel - men også at Hr. Husbond bare ikke har samme ordenssans som mig hvad angår film... Han er alt for utålmodig og sætter bare en film ind hvor det er nemmest...
#32 fubar 15 år siden
#33 rumagenten 15 år siden
Dem jeg har beholdt står bare hulter til bulter, men de kan også være i en skuffe. så de er rimelig overskuelige.
#34 Batsy 15 år siden
#35 chronaden 15 år siden
Serier og kæmpe boxsets for sig.
#36 MouseMickey 15 år siden
#37 Bony 15 år siden
#38 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39 Skeloboy 15 år siden
Og til mine dvd'er(og cd'er) bruger jeg Ikeas Benno-møbler:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/0730531...
#40 Bony 15 år siden