Gravatar

#1 filmz-yoshimura 20 år siden

Er der nogen af jer koreanofile cinemataster, der ved, hvor man billigst får fat i R-Point? Jeg kan se, at den er til at få fat i hos koreandvds, men jeg ville helst købe den inden for EU, så jeg slipper for tolden. Nogen gode bud?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 jjj 20 år siden

Axelmusic stopper jo deres import fra Korea, næsten fuldstændig. Jeg har spurt og R-Point får de ikke hjem. CD-WOW har også lidt koreanske titler, men ikke R-Point.
For Axelmusic tror jeg at dette valg kommer til at koste omsætning. Når man skal finde filmene andre steder, så kan det jo være, at man også køber de amerikanske film de andre steder, som blandt andet CD-WOW.

Men tilbage til R-Point. Den kan skaffes fra Tyskland. http://www.adrenafilm.de Her koster den 30,50 euros plus porto. Så det bliver cirka 280 kr ialt.
Adrenafilm er ekspert i asiatiske film. DVD udgivelser fra Korea, Hong Kong, Kina, Japan, Indien, Malaysia og mere, men kun asiatiske film. Han er forholdsvis dyr, blandt andet koster den japanske 3 disk af Casshern omkring 460 kr leveret. Siden er kun på tysk. Jeg har købt en del titler hos dem, og der har ikke været problemer, det eneste er at, de som nævnt er lidt dyre.

Jeg har også spurt Laserdisken om de eventuel tager "R-Point" hjem, men der er endnu ikke kommet svar.
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 20 år siden

Tak for svaret. Jeg kender godt adrenafilm, og jeg synes, deres priser er en tand for pebrede.

Jeg havde også overvejet at kontakte Axel, men eftersom det var mig, der postede tråden om Axels koreastop, så mente jeg nok, at det ville være spild af tid.

Jeg havde hørt, at den var dukket op på cdwow, men jeg kan ikke finde den - jeg tror dog, jeg vil sende dem en mail, da jeg har hørt fra en pålidelig kilde, at de er ved at optrappe deres sortiment af koreatitler.

Laserdiscen prøver jeg at slå et smut forbi i løbet af i dag - jeg skriver, hvis jeg får et svar fra dem med det samme.

Flere bud er velkomne :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 jjj 20 år siden

CD-WOW har haft R-Point oprettet, men den er blevet fjernet igen... så det kan være den dukker op igen på et tidspunkt, hvem ved.
Gravatar

#5 nakalay 20 år siden

Den kan købes hos YesAsia for omkring 170 kr. Der skulle ikke være problemer med told, da de - efter sigende - sender filmene gennem Tyskland
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#6 El vez 20 år siden

Jeg var heldig at få bestilt R-Point i tide. Medmindre den er meget limited, kan jeg kun forestille mig den dukker op igen hos cd-wow.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 20 år siden

#5 Hmm, det kunne da være, man skulle teste de der yesasia.
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 20 år siden

#5 Er der i øvrigt nogen, der kan bekræfte, at YesAsia sender fra Tyskland?

Skriv ny kommentar: