Har lige fået set Episode 1, og det var et fedt gensyn nu på BD. Farverne og lyden sparker røv. En dejlig ændring som jeg også håbede på er menuen, jeg kunne ikke fordrage musikken, der blev ved og ved med at gentage sig selv i DVD menuen, men det har de nu ændret til en lidt mere levende menu, med dejlige rullende scener fra filmen i baggrunden. Glæder mig til at få sat Episode II på, somjeg mener er den svageste i hele sagaen, den bliver sikkert stadig som den svageste efter den får et gensyn, men det kan være at den får lidt mere respekt for lyd og billedsiden.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Star Wars Filmene i Bluray-kvalitet kunne være dejligt, men jeg kan ikke rigtig leve med de nyeste ændringer. særligt Vaders NO.NOOOO ødelægger fuldstændigt scenen for mig. Jeg springer dette box-set over.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
#97 Hear hear! Episode 2 er værst! Men Episode 1 er umiddelbart den med det mindst skarpe billede på udgivelsen, så der kan du trods alt se frem til noget med Episode 2.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#99 Jeg synes ellers billedet var utrolig flot på Episode I, men har også lige opdaget at mine briller trænger til at blive pudset, især inden jeg sætter Episode IV på :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#91 BN 13 år siden
Aha? Jeg må lige have set de andre også. :-)
#92 MOVIE1000 13 år siden
#93 elwood 13 år siden
You must!
[url=
not even close![/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#94 Lord Beef Jerky 13 år siden
#95 Slettet Bruger [1453668938] 13 år siden
#96 MOVIE1000 13 år siden
#97 MOVIE1000 13 år siden
Glæder mig til at få sat Episode II på, somjeg mener er den svageste i hele sagaen, den bliver sikkert stadig som den svageste efter den får et gensyn, men det kan være at den får lidt mere respekt for lyd og billedsiden.
#98 enfilmnørd 13 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#99 Lord Beef Jerky 13 år siden
#100 MOVIE1000 13 år siden