Gravatar

#91 BN 12 år siden

utyske (90) skrev:
Det er fra Robot Chickens Star Wars-ting. Der er tre af dem og de er ret morsomme. :)


Aha? Jeg må lige have set de andre også. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#92 MOVIE1000 12 år siden

Jeg elsker denne her danse scene :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#93 elwood 12 år siden

#91

You must!

[url=
not even close![/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#94 Lord Beef Jerky 12 år siden

#87 Fremragende billede på de gamle film også, så bestemt værd at købe i mine øjne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#95 Slettet Bruger [1453668938] 12 år siden

Well, Simon Pegg og Nick Frost kan da finde ud af Star Wars :D

Gravatar

#96 MOVIE1000 12 år siden

Super at høre HonoDelLoce og Lord Beef Jerky, jeg er netop på vej ud til el-giganten for at skaffe boksen til mig selv :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#97 MOVIE1000 12 år siden

Har lige fået set Episode 1, og det var et fedt gensyn nu på BD. Farverne og lyden sparker røv. En dejlig ændring som jeg også håbede på er menuen, jeg kunne ikke fordrage musikken, der blev ved og ved med at gentage sig selv i DVD menuen, men det har de nu ændret til en lidt mere levende menu, med dejlige rullende scener fra filmen i baggrunden.
Glæder mig til at få sat Episode II på, somjeg mener er den svageste i hele sagaen, den bliver sikkert stadig som den svageste efter den får et gensyn, men det kan være at den får lidt mere respekt for lyd og billedsiden.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#98 enfilmnørd 12 år siden

Star Wars Filmene i Bluray-kvalitet kunne være dejligt, men jeg kan ikke rigtig leve med de nyeste ændringer. særligt Vaders NO.NOOOO ødelægger fuldstændigt scenen for mig. Jeg springer dette box-set over.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#99 Lord Beef Jerky 12 år siden

#97 Hear hear! Episode 2 er værst! Men Episode 1 er umiddelbart den med det mindst skarpe billede på udgivelsen, så der kan du trods alt se frem til noget med Episode 2.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#100 MOVIE1000 12 år siden

#99 Jeg synes ellers billedet var utrolig flot på Episode I, men har også lige opdaget at mine briller trænger til at blive pudset, især inden jeg sætter Episode IV på :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: