Jeg har haft den i afspilleren - den skulle være 16:9 anamorphic. Jeg er ikke den store expert på billedområdet, men jeg synes at transferet så ganske hæderligt ud. Vi snakkede dog en dag på IRC om at den eneste udgave af Sympathy For Mr. Vengeance der er i det rigtige format er den koreanske, som har 2.28:1. Tartans nye udgivelse er 2.35:1. Jeg har heldigvis kun lånt Asian Vision udgaven af en ven - jeg skal helt sikkert have den koreanske og eventuelt Tartans. Det afhænger af om ekstramterialet med engelske undertekster er værd at betale ekstra for.
#2 Nu udgiver Tartan jo en ny Collector's Edition af denne film her den 21. februar. Jeg tror, det er en god idé at vente lidt på denne udgivelse, den får bl.a. DTS-ES 6.1.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#3 - Jep, men den har jo ikke det rigtige aspect ratio (eller hvad det nu hedder). Den nye Tartan-udgivelse har det samme som den gamle, mener jeg. Det var den nye jeg henviste til - tænkte ikke lige på at der var en gammel udgivelse også :)
Jeg tror, man skal afvente mht. alle Tartans udgivelser, for ud fra anmeldelserne af deres seneste mange udgivelser er det tydeligt, at billed- og lydkvalitet svinger voldsomt fra udgivelse til udgivelse. Jeg tør ikke købe en Tartan-udgivelse, som jeg ikke først har set en anmeldelse af.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
# 7 Det gør jeg heller ikke, men jeg tager hatten af for dem, for de er de eneste, so tekster ekstramterialet, hvilket som regel ikke er tilfældet med de koreanske, som mange gange har nogle flotte billeder og lydspor.
#8 Tjah, Hong Kong Legends gør nu som regel også en del ud af deres ekstramateriale.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 El vez 19 år siden
Jeg kunne godt taenke mig at vide om den staar i 16:9 eller 2.35:1 i den danske udgivelse.
Er transferet anamorphic?
Vil kun hoere fra folk der har haft den i afspilleren :)
#2 filmz-ataris 19 år siden
#3 nakalay 19 år siden
#4 El vez 19 år siden
Mange tak for info, guys!
#5 filmz-ataris 19 år siden
#6 nakalay 19 år siden
#7 filmz-yoshimura 19 år siden
#8 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#9 filmz-yoshimura 19 år siden