du er sq en guttermand, og jeg er ret overbevist om at du har ret, også mht. pris, en 100 krone på axel er billigt... det bliver den, det er ikke sådan så du har muligheden for at tage et par pics af den, eller er det bare en almindelig amaray?
du er sq en guttermand, og jeg er ret overbevist om at du har ret, også mht. pris, en 100 krone på axel er billigt... det bliver den, det er ikke sådan så du har muligheden for at tage et par pics af den, eller er det bare en almindelig amaray?
Alrajt så fik jeg testet igennem, og sammenlignet 'dts-ES' 5.1 sporet på R1 Ultimate Ed med DD 5.1 EX sporet på R1 Extreme Ed. Min konklusion er, at UE sporet er mere bas-tungt, hvor EE sporet viser mere finesse og bedre kanalseperation. DD 5.1 EX sporet på Extreme Edition er med andre ord et bedre mixet surround lydspor.
Det drejer sig nu om ret små marginaler, og jeg vil mene at forskellene er større på billedsiden end de er på lydsiden. Efter min sammenligning her er jeg dog endnu mere overbevist om at EE er en bedre udgivelse end UE. Ultimate screen capture Extreme screen capture (Det er lidt svært at vise med captures, det er en del nemmere at se forskellen når filmen kører).
Jeg tvivler på om man kan få R1 UE nogen steder længere, jeg var heldig at Corgan fandt den til mig i en skummel biks i Frankrig, men jeg synes ikke jeg kan finde den til salg nogen steder. Jeg tror godt man kan regne med at den koreanske og den britiske UE begge følger trop mht billede og lyd. UE er en amaray i en metal slipcase.
EE udkom i første omgang også med en metal slipcase, der i senere udgivelser istedet er blevet skiftet ud med en pap slipcase, som den jeg har. UE metal cover EE pap cover
okay, har aldrig handlet over ebay.. har ik helt fornemmelsen af at det er til at stole på? men det så oss ligemeget hvis en dansk version er lige så god.. hvilken?
#21 El vez 19 år siden
#22 filmz-Solevad 19 år siden
#23 filmz-Solevad 19 år siden
#24 filmz-Solevad 19 år siden
#25 El vez 19 år siden
Det drejer sig nu om ret små marginaler, og jeg vil mene at forskellene er større på billedsiden end de er på lydsiden. Efter min sammenligning her er jeg dog endnu mere overbevist om at EE er en bedre udgivelse end UE.
Ultimate screen capture
Extreme screen capture
(Det er lidt svært at vise med captures, det er en del nemmere at se forskellen når filmen kører).
Jeg tvivler på om man kan få R1 UE nogen steder længere, jeg var heldig at Corgan fandt den til mig i en skummel biks i Frankrig, men jeg synes ikke jeg kan finde den til salg nogen steder. Jeg tror godt man kan regne med at den koreanske og den britiske UE begge følger trop mht billede og lyd. UE er en amaray i en metal slipcase.
EE udkom i første omgang også med en metal slipcase, der i senere udgivelser istedet er blevet skiftet ud med en pap slipcase, som den jeg har.
UE metal cover
EE pap cover
EE kan fås som du nævnte, til 100kr hos axel:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/06593514756...
#26 filmz-Solevad 19 år siden
#27 filmz-Solevad 19 år siden
#28 El vez 19 år siden
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...
Medmindre billedet er væsenligt bedre, vil jeg dog mene at den danske (eller en hvilken som helst anden 2-disk udgave) er helt fin.
#29 filmz-Solevad 19 år siden
#30 El vez 19 år siden
Her er endnu en T2 UE vs EE anmeldelse:
http://dvd.ign.com/articles/421/421115p1.html