Lige en fejl: Du skriver i #6 at R1 Ultimate Edition kun indeholder director's cut udgaven. Det er ikke rigtigt. Den indeholder alle 3 udgaver, hvilket man også kan konstatere via det link du henviser til. Her står der:
- Theatrical Edition (72 chapters) - Special Edition (80 chapters) - Extended Special Edition (hidden)
Dette kan man også læse på dvdcompare.net, hvor de skriver: "R1 UE has the 3 different Versions of the movie"
Ifølge "bæveren" er billedet på Extreme Edition bedre end på Ultimate Edition... endda også hvis man bare vælger at se NTSC udgaven (i stedet for HD udgaven). Lydsiden og ekstra materialet skulle dog være bedre på Ultimate Edition.
Så valget står mellem bedre billede (EE) eller bedre lyd + ekstra materiale (UE).
Som de skrive på dvdcompare.net: "A true fan would own both!"
Terminator 2: Ultimate Edition: Region 1 og Region 3 er identiske. De indeholder begge filmen i tre versionen. Region 3 versionen er dog delt på 3 disk, hvilket i realiteten burde give bedre billedkvalitet, men dette har jeg ikke testet, selvom jeg har begge versioner.
# 35. Det med undertekster. Det er noget med at nogle afspillere, kan vise undertekster, som via cues medfølger på en lille disk, man sætter i afspilleren. Det er kun få afspillere, der kan gøre dette, og jeg har ikke set nogle herhjemme.
# 36. Jeg har handlet der en gang. Vi var et par stykker, der købte et par film (Terminator: DTS Japan, Final Fantasy: DTS Japan, Con Air: DTS Taiwan). Deres service er ok, men filmene blev snuppet i tolden. Post DK ville have en 'kvittering' for varerne.... Det endte med, at de fik en kopi af kontobevægelsen (netbank), som var fortaget. Betalingsmetode VISA. Udover dette var der ingen problemer.
#31 filmz-Solevad 19 år siden
#32 El vez 19 år siden
#33 Corgan 19 år siden
#25:
You're damn right, den var skummel! ;-)
Lige en fejl:
Du skriver i #6 at R1 Ultimate Edition kun indeholder director's cut udgaven. Det er ikke rigtigt. Den indeholder alle 3 udgaver, hvilket man også kan konstatere via det link du henviser til.
Her står der:
- Theatrical Edition (72 chapters)
- Special Edition (80 chapters)
- Extended Special Edition (hidden)
Dette kan man også læse på dvdcompare.net, hvor de skriver:
"R1 UE has the 3 different Versions of the movie"
Ifølge "bæveren" er billedet på Extreme Edition bedre end på Ultimate Edition... endda også hvis man bare vælger at se NTSC udgaven (i stedet for HD udgaven). Lydsiden og ekstra materialet skulle dog være bedre på Ultimate Edition.
Så valget står mellem bedre billede (EE) eller bedre lyd + ekstra materiale (UE).
Som de skrive på dvdcompare.net: "A true fan would own both!"
#34 jjj 19 år siden
Terminator 2: Ultimate Edition: Region 1 og Region 3 er identiske. De indeholder begge filmen i tre versionen. Region 3 versionen er dog delt på 3 disk, hvilket i realiteten burde give bedre billedkvalitet, men dette har jeg ikke testet, selvom jeg har begge versioner.
#35 lagoni 19 år siden
#36 El vez 19 år siden
#37 filmz-Kadann 19 år siden
Det står ude til venstre, "New Taiwan Dollers".. du kan også ændre, så du kan se prisen i f.eks. euro i stedet.
#38 jjj 19 år siden
# 36. Jeg har handlet der en gang. Vi var et par stykker, der købte et par film (Terminator: DTS Japan, Final Fantasy: DTS Japan, Con Air: DTS Taiwan). Deres service er ok, men filmene blev snuppet i tolden. Post DK ville have en 'kvittering' for varerne.... Det endte med, at de fik en kopi af kontobevægelsen (netbank), som var fortaget. Betalingsmetode VISA. Udover dette var der ingen problemer.
#39 El vez 19 år siden
Ærgerligt at de ikke har Jurassic Park Superbit.
#40 filmz-Bruce 19 år siden