#100 Hvad kan man sige om det nummer? Rota var meget mere end "The Godfather" og det er ikke uden grund at Danny Elfman er Rota-fan :) Det bedste er næsten de sidste 30 sek., hvor melodien ensomt forlader cirkusset = 8/10 [url= til dette bizarre show er forresten en af mine Rota-favoritter.
Så skal ud at "jogge" med mænd uden navne, men lad bare kalde dem for [url= Powell og Jason Bourne[/url]
#101 Ah, ja "Roma" med præste på rulleskøjter. :) Kanon scene og musik. Jeg er også vild med hans hans musik til "Nights of Cabiria", som jeg først ville have postet, men jeg kunne ikke finde den nogensteder. Der er et par brudstykker [url=
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
# 109 Jeg har nu lyttet til det 3 gange, og kan sagtens høre det, men som sagt bliver slet ikke fanget af det. Tror det har med blæserne at gøre, kan bedre lide Schrifrins bas og guitarer, men også hans piano i sine stille temaer til fx The Amityville Horror eller hans brug af saxofon i The Osterman Weekend :)
#101 Michael Andersen 16 år siden
Så skal ud at "jogge" med mænd uden navne, men lad bare kalde dem for [url= Powell og Jason Bourne[/url]
#102 Benway 16 år siden
#103 Skeloboy 16 år siden
Og nu til noget rigtig gammelt:)
Om ikke andet, så kan man få sig et rigtg, rigtig godt grin:
#104 Benway 16 år siden
Her er et stykke cool 70'er musik, som lige er blevet nævnt i en anden tråd, og som jeg passende kan smide ind her:
[url= Carter[/url]
#105 Michael Andersen 16 år siden
Det næste nummer er [url= er ikke kun DSB, der har problemer"[/url] af David Shire ;)
#106 Takfornu 16 år siden
# 105 Ikke lige min kop the 3/10 - Sorry - det fanger slet ikke.
Her er et fra [url= Preisners[/url] lette hånd, som fanger hvergang jeg lytter til det. Simpelt, enkelt og alligvel fyld med følelser.
#107 Benway 16 år siden
#108 Takfornu 16 år siden
Grrrr - jeg kan ikke få lov til at rette mine stave fejl :(
#109 Michael Andersen 16 år siden
#110 Takfornu 16 år siden