Gravatar

#21 rasmusv 15 år siden

#20 Jeg synes ikke korsangen er specielt vellykket. De sidder verbalt fast i en rille, og så hjælper det desværre ikke på det at youtube ikke har kvalitetslyd.

4/10

Jeg fortsætter med [url= Whom The Bell Tolls[/url] fra soundtracket til Donnie Darko.
Gravatar

#22 Benway 15 år siden

#21 Det er skam en bevidst effekt. Der er faktisk en serie af forskellige kor-optagelser, der kører i loop, som blev lagt i en slags orgel og spillet på. Det er derfor lyden er så kunstig og bizar.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#23 filmz-Bruce 15 år siden

#20 Hmmm siger mig ikke det helt store 4/10.

[url= Schifrin - The Mike Curb Congregation[/url]

Hmm remakes er bandlyst, men kunne godt se George Clooney i Clintens rolle.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#24 Wrangque 15 år siden

#20 fantastisk musik, GENIALT Film. Så monotomt og alligevel så smukt. Det kommer ingen vejne, lige som personerne filmen heller ikke gør det. Og så er det en perfekt indikator på Aguirres sindstilstand. Aaah Herzog din dejlige mand.

Musikken i sig selv er måske ikke genialt, men det er det til filmen. in my oppinion! :D
Gravatar

#25 Benway 15 år siden

#24 Helt enig. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#26 filmz-Is 15 år siden

#20
Synes også at scoret er medrivende, men desværre har jeg ikke fået set filmen endnu. SHAME ON ME! Har hørt at den skulle være fantastisk.

#23
Meget fedt score. Lalo Schifrin er genial!
7/10

Komponeret af Howard Shore
[url= Departed[/url]
Gravatar

#27 Michael Andersen 15 år siden

#26
7/10 Stemningsfuldt nummer, selvom jeg er mere vild med Shores [url= til filmen.

Nu til lidt minimalisme, som nogle får spat af og andre er vilde med:
[url= til "Birth" af Alexandre Desplat[/url].
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#28 rasmusv 15 år siden

#27 Selvom det næsten lige har været min tur vil jeg fortsætter. Det er et fedt theme. Desværre er fløjtelyden lidt for høj ift den anden musik, hvilket trækker noget ned. 9/10.

Jeg fortsætter fordi det er nødvendigt at bringe [url= jones themet[/url] ind i spillet på denne dag hvor en ny af filmene igen går i biffen og ingen andre vil tage opgaven :).
Gravatar

#29 elwood 15 år siden

#28 Det er og bliver jo en klassiker, hele opbygningen, og tempoet der i, det starter ud helte agtigt Kapow nu skal vi satme på eventyr, senere hen ved 2:10 går vi over til den rolige del, hvor vi nyder landskaberne, og så går det ellers løs igen for fulde gardiner, med en fantastisk indledning inden da.

Damm hvis det var Indy themet vi havde hørt i Lørdags i musik huset oh boy det ku ha været endnu større.

Kanon Arbejde fra John Williams hænder, manden som Komponer musik i søvne 8-)


Så skifter vi lige genre, og hopper over til en af mine Ynglings Komponister Thomas Newman, og hans Score fra Finding Nemo.

[url= Egg[/url] Klaveret spille simplthen vidunderligt, men nu skal jeg jo ikke sidde og bedømme det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 Wrangque 15 år siden

#29 Syntes også det er dejlit. Det er jo ikke just en opskrift vi ikke har hørt før, men det virker!

7/10

Musik fra en (syntes jeg at kunne fornemme) lidt overset film.

[url= long jesse james title...[/url]

Det er den overstående i skal bedømmme men var torn between den og den her: (så i for begge to til hvis i keder jer)

[url= nice[/url]

Skriv ny kommentar: