Gravatar

#31 filmz-Is 15 år siden

#30

Fantastisk score til en fremragende film. 8/10.

Komponoret af Hans zimmer
[url= Begins[/url]
Gravatar

#32 Pytter 15 år siden

#31 Ikke et specielt interessant score i følge mig, men en virkelig fed film er det da.

6/10

Nu skal vi have noget Horror
Musikken er lavet af Goblin
[url= Argento's Suspiria[/url]

Noget af det er ret fesent, men synes det er et temmelig skummelt tema, til en temmelig skummel film.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#33 Michael Andersen 15 år siden

#32 Syret og lidt af en klassiker 8/10.

Næste nummer: [url= Credits" fra "Back to the Future Part III" af Alan Silvestri, som lægger ud i bedste Elmer Bernstein-stil[/url]
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#34 filmz-Is 15 år siden

#33

Ikke lige mig... :-)
5/10

Komponeret Af James Horner
[url= Beautiful Mind[/url]
Gravatar

#35 rasmusv 15 år siden

#30 Lækre numre, tak for dem. Den her tråd er top notch, det er god inspiration :)
Gravatar

#36 Michael Andersen 15 år siden

#34 Ikke? :P Så må jeg nok hellere lade være med at sige hvad jeg mener om autopiloten James Horners opkog på gamle ideer i det nummer ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#37 Patriarch 15 år siden

hehe- det er muligt det er gamle ideer (bicentinal man) men så længe det bliver bedre og bedre så går det an :D

Efter min mening er Beauiful Mind soundtracket super vellykket både isoleret og til filmen.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#38 Michael Andersen 15 år siden

Og tilføj "Sneakers" og "Searching for Bobby Fischer" så er den der :) Selvom om nummeret ikke ejer mange gram af originalitet er det fint nok i sig selv, men ellers er resten af scoret godt nok virkelig svagt og kedeligt i forhold til hvad manden tidligere har leveret, men okay jeg synes så også at filmen er en omgang overvurderet pladder ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#39 filmz-Is 15 år siden

#38

filmen er en omgang overvurderet pladder


Jeg er meget meget uenig. Det er et sandt mesterværk, med en god og hjertegribende historie, fantastiske skuespilpræstationer, medrivende score osv. En af mine absolutte Ynglings-film. Får tårer i øjnene hver eneste gang jeg ser den. :-)
Gravatar

#40 Michael Andersen 15 år siden

#39 Well det er jo en sød "All you need is love"-film. Ron Howard ville sikkert også kunne få en masse lækre billeder og flot musik ud af at remake "Taxi Driver", sikkert så meget at vi alle sidder og får varme hjerter over hvor smukt det er, når Ben Affleck til den store Oscar-guldmedalje redder Dakota Fanning fra et liv på gaden til sidst i filmen.

Jeg synes bare det er noget pladder, når filmen har med en tortureret hovedperson at gøre. Som at læse Shakespeare efter han har været udsat for en gendigtning i Familien Journalen. Det ville sikkert ligeledes være en smuk og opløftende oplevelse, men også noget sludder.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: