#81 Ja det kan godt være at han lige var været forbi værkstedet, inden han gik i studiet :)
#82 Det klip fader ud for tidligt, men ellers er det jo lidt af en klassiker. Jeg har altid været vild med den højtsvævende melodi, som dukker op imellem = 9/10
[url= indianermusik[/url] af Ennio Morricone – nummeret er "Navajo Joe" - men det er man vist heller ikke i tvivl om bagefter :D
Hehe, jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg hørte den. Fik mig virkelig tilbage til de der 80er film. 6/10
Her er lidt fra sommerens største film og min ynglingsfilm. Dette er fra hvor Jokeren lige tager et besøg forbi festen. komponeret af Hans Zimmer og James Newton Howard
#81 El vez 16 år siden
#82 El vez 16 år siden
Så må vi ha mere silvestri på banen
[url= it bleeds we can kill it![/url]
#83 Michael Andersen 16 år siden
#82 Det klip fader ud for tidligt, men ellers er det jo lidt af en klassiker. Jeg har altid været vild med den højtsvævende melodi, som dukker op imellem = 9/10
[url= indianermusik[/url] af Ennio Morricone – nummeret er "Navajo Joe" - men det er man vist heller ikke i tvivl om bagefter :D
#84 squee 16 år siden
Klassiker! Absolut en klassiker. Og hvis jeg husker korrekt, så hjalp Quentin Tarantino med at genoplive det i Kill Bill.
8/10
[url= misbrugt nummer som efterhånden er blevet en del udslidt... men det holder endnu[/url]
#85 Michael Andersen 16 år siden
Det stykke af Santaolalla kom Skeloboy med i #78. Vil du finde et andet nummer?
#86 Patriarch 16 år siden
Bestemt meget udslidt og misbrugt. Så meget at vi havde samme nummer i post #78 :D
Jeg ventere du postede "Requiem for a Dream" :D
Angående Goldenthal's Batman Forever synes jeg det er noget at det bedste ved filmen. Meget i samme gotiske ånd som Elfman.
#87 Michael Andersen 16 år siden
[url= fra Mychael Dannas score til "Surf's Up". Det er de første minutter (0.00 - 2.00) det drejer sig om.
#88 BN 16 år siden
7/10 Flot komposition, og ikke lige hvad jeg havde forventet fra denne film.
Fra den tyske krimiserie 'Tatort': [url= Mädchen auf der Treppe'[/url] af Tangerine Dream.
#89 cansi 16 år siden
Hehe, jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg hørte den. Fik mig virkelig tilbage til de der 80er film. 6/10
Her er lidt fra sommerens største film og min ynglingsfilm. Dette er fra hvor Jokeren lige tager et besøg forbi festen.
komponeret af Hans Zimmer og James Newton Howard
#90 rasmusv 16 år siden
1/10. Jeg var skuffet over deres svage arbejde da jeg så filmen, og jeg blev igen skuffet ved genhør.
Jeg fortsætter med My Name is Lincoln 14 af 16 af Steve Jablonsky fra scoret til The Island.