Gravatar

#81 El vez 16 år siden

#79 Haha hvad sker der hen mod slutningen? Goldenthal går amok i værktøjskassen? =P
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#82 El vez 16 år siden

#80 Dejligt tema. Måske en anelse over the top, da billederne ikke helt deler samme intensitet. 8/10

Så må vi ha mere silvestri på banen

[url= it bleeds we can kill it![/url]
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#83 Michael Andersen 16 år siden

#81 Ja det kan godt være at han lige var været forbi værkstedet, inden han gik i studiet :)

#82 Det klip fader ud for tidligt, men ellers er det jo lidt af en klassiker. Jeg har altid været vild med den højtsvævende melodi, som dukker op imellem = 9/10

[url= indianermusik[/url] af Ennio Morricone – nummeret er "Navajo Joe" - men det er man vist heller ikke i tvivl om bagefter :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#84 squee 16 år siden

Klassiker! Absolut en klassiker. Og hvis jeg husker korrekt, så hjalp Quentin Tarantino med at genoplive det i Kill Bill.
8/10

[url= misbrugt nummer som efterhånden er blevet en del udslidt... men det holder endnu[/url]
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#85 Michael Andersen 16 år siden

#84 Ja den var med i den første "Kill Bill", og nogle år før også i Alexander Paynes "Election".

Det stykke af Santaolalla kom Skeloboy med i #78. Vil du finde et andet nummer?
Gravatar

#86 Patriarch 16 år siden

84 skrev:

Klassiker! Absolut en klassiker. Og hvis jeg husker korrekt, så hjalp Quentin Tarantino med at genoplive det i Kill Bill.
8/10

[url= misbrugt nummer som efterhånden er blevet en del udslidt... men det holder endnu[/url]

Bestemt meget udslidt og misbrugt. Så meget at vi havde samme nummer i post #78 :D

Jeg ventere du postede "Requiem for a Dream" :D

Angående Goldenthal's Batman Forever synes jeg det er noget at det bedste ved filmen. Meget i samme gotiske ånd som Elfman.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#87 Michael Andersen 16 år siden

Jeg stjæler stafetten så.

[url= fra Mychael Dannas score til "Surf's Up". Det er de første minutter (0.00 - 2.00) det drejer sig om.
Gravatar

#88 BN 16 år siden

#87:

7/10 Flot komposition, og ikke lige hvad jeg havde forventet fra denne film.

Fra den tyske krimiserie 'Tatort': [url= Mädchen auf der Treppe'[/url] af Tangerine Dream.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#89 cansi 16 år siden

Hehe, jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg hørte den. Fik mig virkelig tilbage til de der 80er film. 6/10

Her er lidt fra sommerens største film og min ynglingsfilm. Dette er fra hvor Jokeren lige tager et besøg forbi festen.
komponeret af Hans Zimmer og James Newton Howard
Gravatar

#90 rasmusv 16 år siden

1/10. Jeg var skuffet over deres svage arbejde da jeg så filmen, og jeg blev igen skuffet ved genhør.

Jeg fortsætter med My Name is Lincoln 14 af 16 af Steve Jablonsky fra scoret til The Island.

Skriv ny kommentar: