Gravatar

#21 PredatorX 11 år siden

Jeg vil gerne med :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#22 Michael Andersen 11 år siden

#20
Hehe.

#21
Super :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#23 Collateral 11 år siden

Har du egentlig bestilt dem som print selv eller almindelig post? Jeg får dem tilsendt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#24 Michael Andersen 11 år siden

Print selv.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#25 Wangsgaard 11 år siden

Lyder sindsyg fedt! Jeg vil også gerne med men har ikke råd til flybillet og hotel før engang i sommerferien men det er jo også først i oktober. Har i tænkt jer at blive et par dage i london når nu man er derover?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#26 Collateral 11 år siden

Wangsgaard (25) skrev:
Lyder sindsyg fedt! Jeg vil også gerne med men har ikke råd til flybillet og hotel før engang i sommerferien men det er jo også først i oktober. Har i tænkt jer at blive et par dage i london når nu man er derover?


Umiddelbart bør jeg nok komme tilbage til uddannelsen, men nu må vi se. Har formentlig ikke rigtig penge til at forlænge opholdet. Men det kan vi jo se når vi kommer tættere på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#27 Michael Andersen 11 år siden

Man kunne godt ankomme i weekenden, men den snak tager vi også senere.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#28 Collateral 11 år siden

Michael Andersen (27) skrev:
Man kunne godt ankomme i weekenden, men den snak tager vi også senere.


God idé :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#29 PredatorX 11 år siden

Jeg er klar på whatever. Hvad kan vi se i Imax? :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#30 Michael Andersen 11 år siden

Med PredatorX ombord har vi 3 koncertbilletter i overskud.

Hvis der kommer en 4. mand eller flere er det ikke noget problem, for så gør den person bare som Collateral og jeg og køber til de næste i flokken (hvis der ikke er udsolgt selvfølgelig).
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: