Jeg har aldrig været i Royal Albert Hall, og kom lige til at tænke på at Bernard Herrmann har en [url= på podiet i "The Man Who Knew Too Much". Lidt sjovt at Elfman og hans kompositioner skal optræde på samme scene, da Herrmann jo har haft en enorm indflydelse på Elfmans filmmusik.
#71 BN 11 år siden
Jeg vil indenfor de nærmeste dage prøve at lytte deres musik igennem. Og nu ved jeg jo, hvad jeg konkret skal gå efter. :-)
Jeg er spændt på at høre deres musik.
#72 Michael Andersen 11 år siden
Følgende får bl.a. oplevelsen af at høre "Batman"-temaet for fuld udblæsning + Danny Elfman der render rundt på scenen og synger "What's this?":
1. Undertegnede (betalt)
2. Collateral (betalt)
3. Xenia (betalt)
4. PredatorX (betalt)
5. The Insider (betaler senere hos Collateral)
6. elwood
7. ericmase
Jeg har sendt mine kontooplysninger til elwood.
Collateral, hvis du gør det samme med ericmase, så er 1. trin af vores tur ved at være i hus.
#73 Collateral 11 år siden
#74 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#75 Michael Andersen 11 år siden
#76 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#77 Michael Andersen 11 år siden
Jeg har aldrig været i Royal Albert Hall, og kom lige til at tænke på at Bernard Herrmann har en [url= på podiet i "The Man Who Knew Too Much". Lidt sjovt at Elfman og hans kompositioner skal optræde på samme scene, da Herrmann jo har haft en enorm indflydelse på Elfmans filmmusik.
#78 Ericmase 11 år siden
Har modtaget beskeden og sendt den videre til farmand, så skulle han nok ordne det.
#79 Michael Andersen 11 år siden
Jeg har ikke modtaget noget endnu. Har du sendt dem til mig?
#80 Ericmase 11 år siden