Gravatar

#41 Åkepool 15 år siden

#60 - Jamen så har du da også 60% chance for at ramme rigtigt ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#42 ulrikc 15 år siden

#41 - Nemlig ;) Hvem tror du på?

Iøvrigt er James Newton Howard hidtil blivet nomineret til 8 Academy Awards, uden at have vundet. Mon ikke han løber med statuetten i år..
Gravatar

#43 Åkepool 15 år siden

#42 - Jeg har ikke hørt nogle af de scores der er nomineret, så jeg venter med at udtale mig.
Men det er da gode navne alle fem.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#44 ulrikc 15 år siden

#43 - Det eneste scores jeg har kunnet få fingre i er WALL-E og The Curious Case of Benjamin Button. Fælles for disse to er, at musikken lyder næmest ens. Forstå mig rigtigt, musikken er ikke den samme i de to film, men soundtraket til The Curious Case of Benjamin Button lyder samtlige 23 numre ens, bare med forskellige instrumenter undervejs. Det samme med WALL-E.
Gravatar

#45 Patriarch 15 år siden

JNH burde vinde på et tidspunkt. Faktisk burde han have vundet for King Kong i sin tid. Om det lige er DENNE gang han skal nappe den ved jeg ikke.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#46 Åkepool 15 år siden

#44 - Ja det er selvfølgeligt lidt kedeligt, hvis musikken slæber afsted i samme rille hele vejen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#47 ulrikc 15 år siden

#46 - Det er synd, det er den type scores Akademiet nominerer for tiden. Ville snart gerne se en anden type scores nomineret, som i gammle dage, hvor James Honer blev nomineret for Aliens. Eller da John Williams vandt for sit musik til Jaws, og ikke mindst Jerry Goldsmith da han blev nomineret for Poltergeist...
Gravatar

#48 ulrikc 15 år siden

Yes.. Så har jeg endelig fået fingrerne i Slumdog Millionaire soundtracket. Meget anderledes type score, ind jeg havde forventet.. Men man skal nok også være indstillet på det, hvis man er for vant til den klassiske stil. Tror muligvis det er oscar vinderen, for det er meget nytænkene, lige som Chariots of fire..
Gravatar

#49 Michael Andersen 15 år siden

Som "Chariots of Fire"... hmm. Så kigger jeg lige i krystalkuglen og forudser at scoret til "Slumdog Millionaire" er et moderne og populært valg i denne sæson, men kommer til at fremstå meget dateret om nogle år.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#50 ulrikc 15 år siden

#49 - Det vandt jo os en golden globe. Næsten alle troede det blev The Curious Case of Benjamin Button (Alexandre Desplat) der gik med prisen i den kategori, men....

Skriv ny kommentar: