Lord of the Rings Trilogy (Extended Editions) - Howard Shore
Og her er - i tilfældig rækkefølge - nogle af mine andre yndlings-scores:
Dances With Wolves - John Barry Star Wars Episode I-VI - John Williams The Bourne Trilogy - John Powell The Living Daylights - John Barry The Last of the Mohicans - Trevor Jones & Randy Edelman Gladiator - Hans Zimmer Schindler's List - John Williams
Thomas Newman: Finding Nemo (klart mit ynglings Thomas Newman Score, hvis jeg skal vælge kun et) Michael Gianccio: The Incredibles John Williams - Indy trilogien (har ik fået lyttet så meget til 4'eren endnu at jeg kan tage den med i overvejelserne) John Williams - Empire strikes back Shirley Walker - Batman: The Mask of Phantasm
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24: Så er vidst enige om én ting ;) Man må tage hatten af for ham. Hans karriere strækker sig næsten over 50 år! Og i samtlige år har manden holdt et højt niveau! Tænk bare for nylig på hans Indiana Jones-score..
Superman klart, beviset kom da jeg sammen med gi-jones og Michael var inde og hører/se Ole Michelsen der fortalte små anekdoter om de film man sku høres scores fra, spillet af symforni orkestrer, og da de spillede Superman Themet, ja så følte man sig sku lidt som et barn igen, og var næsten ved at flyve væk fra stolen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 hvorfor tror du selv?...:) hvad er det du ikke forstår da?...;)
Jeg forstår ikke hvorfor, at folk ikke har stiftet bekendtskab med Glass eller Reggio. Nu hvor Bary, Elfman, Greenwood, Goldsmith, Herrmann, Mansell, Morricone, Newman, Rota, Santaolalla, Waxman, Williams, Wook Jo, Zimmer og alle andre er nævnt flere gange, så synes jeg da også, at Glass' navn burde have dukket op noget mere. :)
#21 BN 15 år siden
Lord of the Rings Trilogy (Extended Editions) - Howard Shore
Og her er - i tilfældig rækkefølge - nogle af mine andre yndlings-scores:
Dances With Wolves - John Barry
Star Wars Episode I-VI - John Williams
The Bourne Trilogy - John Powell
The Living Daylights - John Barry
The Last of the Mohicans - Trevor Jones & Randy Edelman
Gladiator - Hans Zimmer
Schindler's List - John Williams
#22 elwood 15 år siden
Thomas Newman: Finding Nemo (klart mit ynglings Thomas Newman Score, hvis jeg skal vælge kun et)
Michael Gianccio: The Incredibles
John Williams - Indy trilogien (har ik fået lyttet så meget til 4'eren endnu at jeg kan tage den med i overvejelserne)
John Williams - Empire strikes back
Shirley Walker - Batman: The Mask of Phantasm
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 ulrikc 15 år siden
Hvem vurderer I har lavet det bedste superhelte score?
Danny Elfman (Batman, Spider Man, Hell Boy)
Hans Zimmer og James Newton Howard (Batman Begins, The Dark Knight)
John Williams (Superman)
Michael Gianccio (The Incredibles)
Der er garanteret mange flere, som jeg ikke har nævnt....
Hvad er jeres bud?
#24 MadMartigan 15 år siden
#25 ulrikc 15 år siden
#26 elwood 15 år siden
#27 Skeloboy 15 år siden
hvorfor tror du selv?...:) hvad er det du ikke forstår da?...;)
#28 Antlion 15 år siden
Jeg forstår ikke hvorfor, at folk ikke har stiftet bekendtskab med Glass eller Reggio. Nu hvor Bary, Elfman, Greenwood, Goldsmith, Herrmann, Mansell, Morricone, Newman, Rota, Santaolalla, Waxman, Williams, Wook Jo, Zimmer og alle andre er nævnt flere gange, så synes jeg da også, at Glass' navn burde have dukket op noget mere. :)
#29 Skeloboy 15 år siden
#30 elwood 15 år siden