Her er min top-10 liste over mine ynglings scores. Ville godt høre jeres bud på en top 10, eller bare jeres yngling score.. :D
1. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (John Williams) 2. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (Howard Shore) 3. The Godfather (Nino Rota) 4. Aliens (James Horner) 5. Poltergeist (Jerry Goldsmith) 6. Backdraft (Hans Zimmer) 7. Batman (Danny Elfman) 8. Dinosaur (James Newton Howard) 9. Superman (John Williams) 10. Road to Perdition (Thomas Newman)
Soundtracks Babel - Gustavo Santaolalla The Fountain - Clint Mansell Hero - Tan Dun Once Upon A Time In America - Ennio Morricone Pans Labyrint - Javier Navarette Atonement - Dario Marianelli(Elegy For Dunkirk er freaking fantastisk fed)
Så er der LOTR, POTC, Braveheart, Last Samurai osv, som også er ganske fede, men det er bare sådan lidt uinteressant(dog er LOTR lidt federe end de ander)
Enkelte temaer/kendingsmelodier: Deer Hunter - Cavatina(den er ikke original, men den skal sgu alligevel med her) Godfather Gone With The Wind Lonesome Dove On The Waterfront
- The Godfather - Nino Rota - The Lord of The Rings - Howard Shore - Batman Begins/The Dark Knight - Hans Zimmer - The Fountain - Clint Mansell - Star Wars - John Williams - The Good The Bad And The Ugly - Ennio Morricone - Once Upon A Time In The West - Ennio Morricone - The Untouchables - Ennio Morricone - Schindler's List - John Williams - The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford - ???
Det er tough love, men det er sådan man lærer at kende forskel på yngling og yndling.
For lige at holde topic:
- The Fountain - Requiem for a Dream - The Last of the Mohicans - Finding Neverland - Once Upon a Time in the West - Atonement - Interview with the Vampire - The Usual Suspects
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Det er tough love, men det er sådan man lærer at kende forskel på yngling og yndling.
Jeg er skam helt enig. Det er en af de mest hyppigt forekommende sproglige fejl her på Filmz, og jeg føler mig da ofte fristet til at skrive noget lignende. :)
#9: Jeg har også tit holdt mig til "bare at være fristet", men efter at have set det så mange gange kunne jeg ikke holde tilbage mere. Du skulle prøve det. Det er en dejlig følelse ;)
On topic: The Good, the bad and the Ugly Star Wars IV-VI Requiem for a Dream
Soundstracks: Trainspotting A Clockwork Orange
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 ulrikc 15 år siden
1. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (John Williams)
2. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (Howard Shore)
3. The Godfather (Nino Rota)
4. Aliens (James Horner)
5. Poltergeist (Jerry Goldsmith)
6. Backdraft (Hans Zimmer)
7. Batman (Danny Elfman)
8. Dinosaur (James Newton Howard)
9. Superman (John Williams)
10. Road to Perdition (Thomas Newman)
#2 Kruse 15 år siden
Jeg ved ikke helt hvad mine yndlingsscores er, men den skal nok findes blandt Ennio Morricone eller John Williams.
#3 Skeloboy 15 år siden
Babel - Gustavo Santaolalla
The Fountain - Clint Mansell
Hero - Tan Dun
Once Upon A Time In America - Ennio Morricone
Pans Labyrint - Javier Navarette
Atonement - Dario Marianelli(Elegy For Dunkirk er freaking fantastisk fed)
Så er der LOTR, POTC, Braveheart, Last Samurai osv, som også er ganske fede, men det er bare sådan lidt uinteressant(dog er LOTR lidt federe end de ander)
Enkelte temaer/kendingsmelodier:
Deer Hunter - Cavatina(den er ikke original, men den skal sgu alligevel med her)
Godfather
Gone With The Wind
Lonesome Dove
On The Waterfront
Composers
Clint Mansell
Ennio Morricone
Gustavo Santaolalla
og igen: Hans Zimmer, Howard Shore, John Williams, James Horner etc...de er ganske gode, meeen...ikke så interessante
#4 filmz-Is 15 år siden
- The Godfather - Nino Rota
- The Lord of The Rings - Howard Shore
- Batman Begins/The Dark Knight - Hans Zimmer
- The Fountain - Clint Mansell
- Star Wars - John Williams
- The Good The Bad And The Ugly - Ennio Morricone
- Once Upon A Time In The West - Ennio Morricone
- The Untouchables - Ennio Morricone
- Schindler's List - John Williams
- The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford - ???
#5 Michael Andersen 15 år siden
#6 Highland Park 15 år siden
#7 Spanner 15 år siden
For lige at holde topic:
- The Fountain
- Requiem for a Dream
- The Last of the Mohicans
- Finding Neverland
- Once Upon a Time in the West
- Atonement
- Interview with the Vampire
- The Usual Suspects
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#8 filmz-Bruce 15 år siden
#9 Highland Park 15 år siden
Jeg er skam helt enig. Det er en af de mest hyppigt forekommende sproglige fejl her på Filmz, og jeg føler mig da ofte fristet til at skrive noget lignende. :)
#10 Kruse 15 år siden
On topic:
The Good, the bad and the Ugly
Star Wars IV-VI
Requiem for a Dream
Soundstracks:
Trainspotting
A Clockwork Orange