Gravatar

#41 enfilmnørd 16 år siden

Jeg vil være ærlig; jeg syntes ikke det virker særligt godt, men det er jo nok en smagssag...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#42 jesperhp 16 år siden

Jeg må desværre slutte mig til den negative stemning. Det er for stort, og jeg vil (også) gerne have anmeldelsesrækken tilbage.
Gravatar

#43 Patriarch 16 år siden

Jep.

Synes det er meningsløst med en kæmpe teaser til ting der kan ses på forsiden (og stort).
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#44 Scherlund 16 år siden

#37 Mange tak. Jeg vil da gerne være med som betatester på et tidspunkt omend jeg ikke er sikker på at jeg vil være til den store hjælp, da jeg mildest talt er en idiot til at lave design. Det er meget nemmere at tage noget og prøve at gøre det bedre :)

#38 Ja når nu du er alene om både filmz og newz (og vel også railgun og macnation) så er det selvfølgelig begrænset hvor meget der kan laves på en given tid. Det er faktisk heller ikke så meget det at der er gået lidt lang tid inden at der kom en ændring på anmeldelses boksen blev ændret. Men mere det den nye teaser boks bare får forsiden til at virke mere rodet end før.
Gravatar

#45 Mandalae 16 år siden

#44,

Ja også railgun og macnation, jeg talte dem bare med under newz :)

Jeg skal nok være bedre til at melde ud hvad der sker, også her på filmz :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.

Skriv ny kommentar: