Ah. Så kom det frem. Jeg kigge ikke se så meget i starten :) Jeg synes det ser godt ud, selvom det nu kræver et ekstra klik at vinde anmeldelserne. Men jeg er sikkert heller ikke den typiske bruger. Mine filmz-nyheder kommer via et feed, og ellers er jeg kun i forummet :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det er planen at man på sigt kan fjerne den helt, det tager bare lidt tid at få implementeret ordentligt, fordi det er planen at man selv skal kunne bygge sin forside op, på filmz.
Vi har lige sat exponeringstiden lidt op på hver enkelt teaser, så det burde gøre den mindre forvirrende :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#1 Mandalae 16 år siden
Så er der lige kommet lidt nyt på siden.
Da vi lancerede lovede vi at der ville komme en ny teaser på forsiden, i stedet for blot anmeldelses listen. Det er der kommet nu :)
Vi har forsøgt at gøre den lidt lækker at se på, samtidig med den er generisk og kan tease for stort set alt hvad vi har på siden.
Vi håber I kan lide den, smid gerne en kommentar om hvad I synes :)
#2 DarkLight 16 år siden
#3 Mandalae 16 år siden
Jah?
#4 DarkLight 16 år siden
Jeg synes det ser godt ud, selvom det nu kræver et ekstra klik at vinde anmeldelserne. Men jeg er sikkert heller ikke den typiske bruger. Mine filmz-nyheder kommer via et feed, og ellers er jeg kun i forummet :)
#5 lagoni 16 år siden
#6 Mandalae 16 år siden
Det er planen at man på sigt kan fjerne den helt, det tager bare lidt tid at få implementeret ordentligt, fordi det er planen at man selv skal kunne bygge sin forside op, på filmz.
Vi har lige sat exponeringstiden lidt op på hver enkelt teaser, så det burde gøre den mindre forvirrende :)
#7 lagoni 16 år siden
#8 Mandalae 16 år siden
Ændringen skulle laves uanset hvad, og synes du ikke den er pænere end den liste af anmeldelser der ligger, trods alt? :)
Det synes jeg i hvert fald :)
#9 lagoni 16 år siden
#10 Mandalae 16 år siden
Pokkers.. Hvad er der galt med den? :)