Gravatar

#11 lagoni 16 år siden

Den er for stor, fjerner fokus fra nyhederne og jeg gider ikke se på alle de billeder. Bare fordi man putter en større klods billeder på, bliver det ikke pænt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 lagoni 16 år siden

Og forresten, hvorfor er det at den nye version blev lanceret uden teaseren og muligheden for selv at kunne lave sin forside, når det lyder som om det hele tiden har været planen at det skulle på? Det havde da ikke skadet at skubbe lanceringen nogle måneder og så ha' det hele klart.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13 Mandalae 16 år siden

#11,

Hm det er der vist ikke ret meget at gøre ved, udover at vente til vi får lavet så du kan fjerne den :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#14 MakeItMonkey 16 år siden

Det alt alt alt for stort........det andet var langt bedre.....ØVBØV =(
Gravatar

#15 hey now 16 år siden

Synes også det virker forstyrrende og ret irriterende. Kunne meget bedre lide at det var anmeldelserne der var i fokus.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#16 Munchkim 16 år siden

Jeg må nok også slutte mig til de folk som ikke syntes så godt om det. Jeg ville langt hællere foretrække at jeg kunne se hvilke anmældelser der er kommet som en af de første ting jeg ser når jeg kommer ind på siden.

Hvis i lavede en funktion så man selv kunne vælge ville det dog være hlet i vinkel.
Gravatar

#17 DarkLight 16 år siden

Jeg ville egentlig gerne have det var anmeldelser man kunne se i den, som det eneste. Evt med stjernerne og et citat fra anmeldelse.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#18 Scherlund 16 år siden

Koret af folk der ikke kan lide den nye teaser hermed blevet en person større. Damn den stjæler jo alt opmærksomhed. Så var den gamle ting jo bedre. Ja den havde nogen fejl, men den var trods alt nemmere at leve med.

Jeg undre mig lidt over at konkurrencer skal være med i den. Hvorfor så have konkurrence tingen ude i sidebaren? Det samme gør sig gældende for trailers.

Det som var problemet med den gamle anmeldelses boks, ud over størrelsen, var at man skulle klikke på de forskellige kategorier for at se om der var kommet nye anmeldelser. Det kunne nemt var fikset med at have de 3-4 nyeste anmeldeser i boksen. Så kunne man have haft en bar eller andet så folk kunne vælge de forskellige kategorier.

Hvor tit er det forresten at der kommer en ny moviola? Så vidt jeg ved er det ikke ligefrem noget som sker hver uge. Jeg mindes endda at I ville gå helt væk fra dem, men det kan sagtens være min hukommelse der spiller mig et puds.

Det eneste gode jeg lige kan komme i tanke om er at jeg nu endelig fik taget mig sammen til at smide den i mit greasemonkey script, så jeg nu næsten kun har nyheder på forsiden.

Til sidst vil jeg gerne lige høre om det er bevidst at I bliver ved med at smide halve løsninger på siden i stedet for at vente til at tingene er klar til at blive overført fra test miljøet til den rigtige side?
Gravatar

#19 McPeter 16 år siden

Jeg er enig med DarkLight - jeg savner også at kunne se selve anmeldelserne istedet for bare at se et link til anmeldelserne.

Jo flere klik - desto mindre interesse, ganske som med alle mulige andre website features.

Jeg savner også stadig en måde at kunne se alle tre typer anmeldelser på, på samme tid.
Lidt som i gamle dage hvor der var biograf- til venstre og dvd-anmeldelser til højre. Ved godt det selvfølgelig bliver lidt mere kompliceret med 3 typer, men det må kunne lade sig gøre på en eller anden måde at kunne se de sidste 3 anmeldelser af hver type.

Synes iøvrigt det er overflødigt at "teaseren" reklamerer for konkurrencer som man finder 5cm til venstre for den alligevel.

Selvom det kun er få af bannerne der er reklamer for eksterne firmaer så virker det hele snart meget til-plastret med bannere og billeder at det nærmest virker uoverskueligt at finde frem til selve teksten. Jeg foretrækker personligt et lidt mere minimalistisk look. Nogle gange passer 'Less is More'-mottoet jo meget godt. ;-) Jeg er jo selvfølgelig også skadet af at have brugt det gamle design i så mange år at det nye stadig virker for stort, klodset og ikke mindst langsomt i forhold til og det synes jeg er synd.

Edit: Enig med Scherlund - en løsning kunne være bare at have de seneste anmeldelser og så have mulighed for at vælge hver enkelt underkategori.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#20 DarkLight 16 år siden

Jeg så gerne alle 4 "slots" så nogenlunde sådan ud :) Hurtigt at se hvilke film det er, og hurtigt at få en vurdering om filmen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: