Man ville også gå glip af alt for meget med en chat i stedet for forum. Jeg har i hvert fald konstateret at en del af Filmz's brugere er nat-aktive og det er jeg ikke. Men det er altid fornøjeligt at stå op klokken 8 om morgen og så er der kommet et hav af indlæg.
Jeg synes tiany udtrykker det meget godt i #14, man ville gå glip af meget hvis der var en chat. Hvis de aktive brugere herfra begynder at bruge chat, vil vil selve forummet nok blive meget ensidigt og kedeligt.
Men samtidig er jeg bare en gammel, gnaven bruger der ikke gider forandringer på nogen måde overhovedet :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#17 - Og det kommer fra en af de faste brugere af filmz.dk irc-chat-kanalen :)
Men jeg er nu helt enig. Lad være med at integrere en chat på sitet, behold i stedet de muntre tråde, hvor man ikke går glip af noget, hvis man lige er offline et par dage.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 Bony 15 år siden
#13 Highland Park 15 år siden
Der er en del brugere, jeg længe har haft lyst til at tjatte til. :P
#14 tiany 15 år siden
Jeg er også imod chat.
#15 Bony 15 år siden
#16 Highland Park 15 år siden
Men ja, facebook har "poke"-funktionen, så hvorfor skal Filmz ikke have en tjatfunktion?
#17 lagoni 15 år siden
Men samtidig er jeg bare en gammel, gnaven bruger der ikke gider forandringer på nogen måde overhovedet :)
#18 dyg 15 år siden
Men jeg er nu helt enig. Lad være med at integrere en chat på sitet, behold i stedet de muntre tråde, hvor man ikke går glip af noget, hvis man lige er offline et par dage.
#19 DarkLight 15 år siden
jamen gamle gnavle brugere er jo fundamentet i Filmz.dk :)
#20 cyberzed 15 år siden