Gravatar

#31 tiany 15 år siden

Hvis folk ikke kan integrerer sig uden chat, så er det vel egentlig dem der har et problem og ikke sitet.
Jeg synes jeg har fået integreret mig udemærket uden i en chat og jeg har sgu ikke været medlem ligeså længe som de fleste "gamle" brugere
Valar morghulis
Gravatar

#32 DarkLight 15 år siden

Filmz.dk forum
- tiany could do it, so can you... :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#33 elwood 15 år siden

Yes she can!

tiany first lady of filmz.dk forum

Ved ikke om dette passer, men det lyder da fornemt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 lagoni 15 år siden

#29 - jeg er ved at være lidt overbevist, men igen er jeg nysgerrig efter hvilke sider der bl.a. snakkes om?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#35 elwood 15 år siden

Jeg er ikke 8-)

Men som small talk til nye bruger er det vel en ok ting, det blot ikke noget jeg vil ku se mig selv bruge.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 Patriarch 15 år siden

Personligt synes jeg en chat kunne være sjovt nok, men kan godt leve uden.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#37 kasperfmn 15 år siden

#34 Det er blot diverse sider omkring spil modifikationer som jeg har været bruger på i årenes løb. Bl.a. www.hiveworkshop.com, hvis du gerne vil have ansigt på det.

Medmindre Mandalae er stærkt besluttet på selv at skulle kode alt fra bunden, så burde der være mere eller mindre færdiglavet applikationer som kun skulle bruge mindre udsendemæssige modifikationer for at blive tilpasset til Filmz. Så på arbejdsfronten burde det ikke være det helt store problem, selvom det selvfølgelig vil tage noget tid at integrere lige meget om det er hjemmebrygget eller ej.

Om det vil have en negativ indflydelse på sidens forum eller ej kan jeg ikke sige, men har endnu ikke oplevet nogle steder hvor dette har været tilfældet. Det er generelt bare small-talk der foregår i chatten og i en helt anden stil end selv de chat-agtige tråde som "Hvad laver du nu?" - Men jeg skal ikke sige mig klog på hvad udfaldet bliver.

Selv kunne jeg sikkert godt finde på til tider at bruge en chat, selvom jeg generelt mere ser på end deltager, hvilket gælder både for chat og forum.
Gravatar

#38 filmz-ThomasA 15 år siden

bony (26) skrev:
#23 - Hvorfor tror du at du kan bestemme hvad folk skal gå op i og hvad de ikke skal gå op i? Det må vel være folks egen sag, bestemt ikke din.

Jeg har da heller ikke sagt hvad du skal og ikke skal, jeg synes bare det virkede utroligt, at i nærmest blev fornærmet over en applikation, hvor i ikke kunne få alt med der skete på siden, og derved måske skulle _OVERVEJE_ en anden interesse, eller skrue lidt ned for jeres filmz-aktivitet.

Men jeg er glad for at flere personer er blevet lidt hooked på ideen, og som Kasper skriver, og som jeg har sagt før, har jeg endnu ikke oplevet et 'community', hvor en chat har ødelagt noget, eller forværret aktiviteten - tværtimod! Og hvis det skulle vise sig at chatten ødelægger hele den konservative, essentielle forum-ånd på filmz, så kan vi jo altid fjerne den igen. Men jeg tror det ville være et super tiltag, og igen - dem der ikke vil bruge den, kan heldigvis lade være med at gå ind på den! :)

Skriv ny kommentar: