En chat ville dræbe trådene, og så opløses sitet langsomt. Hvis man vil chatte så er muligheden der jo allerede, men det bør imo ikke være en del af filmz, der jo er baseret på og kendt for det gode forum.
Jeg synes filmz skulle bruge tiden på at sende gaver til betabrugerne ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Måske skulle man overveje at finde noget andet at gå op i, hvis man nærmest bliver skuffet over "at gå glip" af de ting der bliver skrevet i en chat? Helt seriøst, jeg tror man overlever, selvom man ikke lige for alt med, og det vil jo mest være small-talk der vil blive benyttet i en sådan chat.
Og nej - jeg kan sige med erfaring i forskellige sites, så bliver forummet ikke mindre aktivt af en chat, tværtimod. Der opstår ofte flere ideer til forum-tråde, og der er stadig forskel at lufte sin mening i en forum-tråd, i forhold til bare at skrive med nogle over en chat. Og f.eks. kunne dem der er på om natten så (hvis der er nogle) jo bruge en chat til at skrive lidt sammen, istedet for at sidde og finde gamle forum-tråde i desperation.
En chat ville være med til at gøre sitet mere levende og en hel del sjovere at være på, i mine øjne :)
Jeg må erkende at jeg finder idéen om en chat særdeles ligegyldig. Der er helt bestemt andre ting der er mere interessante for koderne at bruge krudt på.
#23 - Hvorfor tror du at du kan bestemme hvad folk skal gå op i og hvad de ikke skal gå op i? Det må vel være folks egen sag, bestemt ikke din.
Hvad er desuden din tanke bag at ville have en chat indført her på sitet? Du lyder nærmest insisterende på tiltaget. Hvis du er så vild med at chatte må der da være mange andre steder du kan gøre dette. Arto, Forum etc. Størstedelen af de faste brugere herinde er stadig mest til den mere "gammeldags" måde med tråde, sådan er det bare. Hvis de ønsker at chatte, så bruger de den dertil oprettede mIrc kanal. De resterende brugere bruger trådene til de daglige samtaler, ergo de virker tydeligvis efter hensigten. Åbenbart; for så vidt jeg kan se er der ingen andre her i tråden der bakker forslaget op. En chat er unødvendig her på Filmz. Kernen, faktisk hele "charmen", i hele Filmz-sitet er det let tilgængelige forum, så hvis det stod til mig, så skulle en chat bestemt ikke integreres. Men den del tror jeg du allerede har fanget.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#23 - nu er det heller ikke sådan jeg tror mit liv bryder sammen hvis jeg ikke får læst alt filmz-relateret :) Jeg forestiller mig bare det ville sænke aktiviteten på forum, men som du skriver kan det jo gå den anden vej - kan du nævne nogen af de sider du skriver du skriver om hvor det har gjort forum mere aktiv?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
De steder hvor jeg har oplevet at der blev integreret en chat på en aktiv forum-baseret hjemmeside har det kun øget tilgangen af nye brugere som bliver aktive i forum, efter at de er begyndt at chatte.
En del folk er ikke så vandt til hele idéen bag forums og engagerer sig derfor ikke i det, hvorimod en chat funktion er noget de fleste føler sig sikre med, samt det er nemt at overskue. Det er en måde hvorpå nye brugere nemmere bliver integreret i "samfundet" på siden og når de så har lært hvordan tingene fungere så er der langt større chance for at de bliver aktive på sidens forum.
Om det ville virke på Filmz er jeg ikke sikker på, men jeg kan i hvert fald bevidne at det har virket før andre steder. Virket særdeles godt.
#21 davenport 15 år siden
En chat ville dræbe trådene, og så opløses sitet langsomt. Hvis man vil chatte så er muligheden der jo allerede, men det bør imo ikke være en del af filmz, der jo er baseret på og kendt for det gode forum.
Jeg synes filmz skulle bruge tiden på at sende gaver til betabrugerne ;D
#22 Highland Park 15 år siden
Skal man ikke gøre sig fortjent til den slags? :P
Jeg melder mig også under de gamle og gnavnes faner (hvert fald sidstnævnte).
Vi har ikke brug for en chat.
Jeg vil meget hellere have, at småfejlene på Filmz bliver rettet, og at sitet finpudses yderligere.
#23 filmz-ThomasA 15 år siden
Og nej - jeg kan sige med erfaring i forskellige sites, så bliver forummet ikke mindre aktivt af en chat, tværtimod. Der opstår ofte flere ideer til forum-tråde, og der er stadig forskel at lufte sin mening i en forum-tråd, i forhold til bare at skrive med nogle over en chat. Og f.eks. kunne dem der er på om natten så (hvis der er nogle) jo bruge en chat til at skrive lidt sammen, istedet for at sidde og finde gamle forum-tråde i desperation.
En chat ville være med til at gøre sitet mere levende og en hel del sjovere at være på, i mine øjne :)
#24 filmz-Kadann 15 år siden
#25 elwood 15 år siden
#21 Vi må blot væbne os med tålmodighed, jeg er realistisk udgangen af 2010 gætter jeg på 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 Bony 15 år siden
Hvad er desuden din tanke bag at ville have en chat indført her på sitet? Du lyder nærmest insisterende på tiltaget. Hvis du er så vild med at chatte må der da være mange andre steder du kan gøre dette. Arto, Forum etc. Størstedelen af de faste brugere herinde er stadig mest til den mere "gammeldags" måde med tråde, sådan er det bare. Hvis de ønsker at chatte, så bruger de den dertil oprettede mIrc kanal. De resterende brugere bruger trådene til de daglige samtaler, ergo de virker tydeligvis efter hensigten. Åbenbart; for så vidt jeg kan se er der ingen andre her i tråden der bakker forslaget op. En chat er unødvendig her på Filmz. Kernen, faktisk hele "charmen", i hele Filmz-sitet er det let tilgængelige forum, så hvis det stod til mig, så skulle en chat bestemt ikke integreres. Men den del tror jeg du allerede har fanget.
#27 lagoni 15 år siden
#28 elwood 15 år siden
/elwood rejser sig op og begynder på Slowclap
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 kasperfmn 15 år siden
En del folk er ikke så vandt til hele idéen bag forums og engagerer sig derfor ikke i det, hvorimod en chat funktion er noget de fleste føler sig sikre med, samt det er nemt at overskue. Det er en måde hvorpå nye brugere nemmere bliver integreret i "samfundet" på siden og når de så har lært hvordan tingene fungere så er der langt større chance for at de bliver aktive på sidens forum.
Om det ville virke på Filmz er jeg ikke sikker på, men jeg kan i hvert fald bevidne at det har virket før andre steder. Virket særdeles godt.
#30 DarkLight 15 år siden
Jamen det er jo slet ikke meningen ;)