Gravatar

#11 natterjack 16 år siden

Gravatar

#12 lagoni 16 år siden

Det er Talibans værk!!

(get it, talende banner, taliban? funny stuff...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13 duuk74 16 år siden

#10+11
Jo men folk vil jo ikke høre :)
Emnet har jo været oppe før og FF+Adblock er blevet foreslået
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#14 Spanner 16 år siden

Nu er det jo ikke optimalt at man bliver nødt til at blokere reklamer fra éns yndlings sites. Det er trods alt reklamepenge, der ofte driver værket, og jeg har ikke noget mod at der er lidt reklamer hist og her.

Jeg trækker dog grænsen ved lyde på bannerreklamer eller flash popups. Så må man vælge dem fra, hvis jeg skal disable mit reklamefilter på de sider jeg gerne vil støtte.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#15 evermind 16 år siden

I så fald burde det Tali-bannes!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16 Highland Park 16 år siden

#12 & #15: Hold så op med at stjæle mine jokes! :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 evermind 16 år siden

Du må godt få dem tilbage, der er stadig ingen, der griner af dem ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18 Highland Park 16 år siden

#17: Næh, det har jeg bemærket... :(

Platheden længe leve!
Eller... noget...
I må godt låne dem... indtil der er nogen, der griner af dem! ;D
Gravatar

#19 mvejen 16 år siden

#13 Der er generelt blevet foreslået mange ting, men det eneste der i mine øjne er blevet gennemført er generelt bug-fixes og ikke reelle design-mæssige ændringer, det kan man så mene om hvad man vil....
Gravatar

#20 Highland Park 16 år siden

#19: Jeg synes nu stadig, at der er masser af småting, der ikke er rettet. F.eks. problemet med at åbne mere end en spoiler samt den underlige måde, siderne bliver vist på, hvis der er skjulte indlæg fra en bruger, der har slettet sin profil eller bliver ignoreret af forskellige årsager.
Naturligvis tager den slags tid at få rettet, men jeg synes ikke rigtig, at de gode Filmz-folk har reageret på det.

Men ja, jeg forstår heller ikke, hvad vi skal med al den tomme plads. Om ikke andet kunne man flytte reklamerne mere ud i siden af billedet.

Skriv ny kommentar: