Hent jer i stedet RemoveItPermanently (som sjovt nok bliver forkortet RIP) til firefox- det er det nemmeste værktøj i verden og så kan i fjerne alt det i overhovedet vil ved blot at højreklikke og så vælge .. Ja, remove it permanently :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#31 Jeg forsøger at holde mit antal af extensions på et minimum, kan godt overleve lige at tjekke kildekoden for det rigtige tag, men tak for forslag. ;)
Igen vil jeg dog lige nævne at jeg gerne vil støtte Filmz, men det nye design er desværre lavet sådan at jeg, med reklamer, ikke engang kan læse én hel nyhed, på forsiden.
#29 Jeg tror ikke jeg forstår hvordan du skriver det ind i adblock for at den udfører jobbet? Copy paste gerne, tak, hele din kommando og ikke bare de to elementer du har identificeret i kildekoden.
#31 Jeg bruger ikke firefox på min egen computer længere. Jeg savnede at browseren ikke føltes som at køre bus og skiftede til webkit (hvilket adblock+-klonen "safari adblock" findes til - derfor) og chrome alt efter hvilket styresystem jeg har loadet. :)
#33 Det er de eneste to linier du skriver ind, i stedet for fx "http://filmz.dk" skriver du bare "#div(id=squaread)" i en linie, og "#div(id=topbanner)" i en anden.
#33 - Efter at have fjernet reklamen og der var en tom ramme, højreklikker du på rammen, trykker på "Adblock ramme" og indsætter koden i det felt curseren står i, istedet for det der stod der før. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#35 Du kan bare installere Adblock Plus, den fjerner selv langt de fleste reklamer og efterlader en tom blok istedet. På filmz.dk fjerner den f.eks. alle reklamerne.
#31 HonoDelLoce 16 år siden
Et tip til jer begge..
Hent jer i stedet RemoveItPermanently (som sjovt nok bliver forkortet RIP) til firefox- det er det nemmeste værktøj i verden og så kan i fjerne alt det i overhovedet vil ved blot at højreklikke og så vælge .. Ja, remove it permanently :D
#32 natterjack 16 år siden
Igen vil jeg dog lige nævne at jeg gerne vil støtte Filmz, men det nye design er desværre lavet sådan at jeg, med reklamer, ikke engang kan læse én hel nyhed, på forsiden.
#33 rasmusv 16 år siden
Jeg tror ikke jeg forstår hvordan du skriver det ind i adblock for at den udfører jobbet? Copy paste gerne, tak, hele din kommando og ikke bare de to elementer du har identificeret i kildekoden.
Jeg bruger ikke firefox på min egen computer længere. Jeg savnede at browseren ikke føltes som at køre bus og skiftede til webkit (hvilket adblock+-klonen "safari adblock" findes til - derfor) og chrome alt efter hvilket styresystem jeg har loadet. :)
#34 natterjack 16 år siden
#35 Bony 16 år siden
#36 Highland Park 16 år siden
#37 natterjack 16 år siden
#38 mvejen 16 år siden
#39 Bony 16 år siden
#40 natterjack 16 år siden