Er jeg den eneste, der er træt af, at visse bannere begynder at snakke til mig, når jeg uheldigvis kører over den med cursor'en? Det er en af de ting, der altid irriterede mig ved TV2's hjemmeside, men nu begynder det også at ske her på Filmz.
Anyway. Ville bare lige udtrykke min "trælshed" ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Noget der irriterer mig mht. bannerne er ligeledes at muse eventsene ikke altid bliver registreret korrekt, så reklamen fortsætter selvom man ikke holder musen over dem.
"Der sker vel heller ikke så fandens meget at det gør noget." "Der sker vel heller ikke så fandens me..." "Der sker vel heller ikke så fandens meget at det..." "Der sker vel heller ikke så fandens meget at det gør noget."
Det er på grund af sådan noget møg-hamrende-irriterende pis at Firefox+Adblock+Remove It Permanently er et absolut must for at kunne surfe rundt på disse her nymoderne websites!
Føj siger jeg.. FØJ!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 Riqon 16 år siden
Anyway. Ville bare lige udtrykke min "trælshed" ;)
#2 mvejen 16 år siden
#3 Pytter 16 år siden
#4 Lard Hanson 16 år siden
#5 Lard Hanson 16 år siden
"Der sker vel heller ikke så fandens me..."
"Der sker vel heller ikke så fandens meget at det..."
"Der sker vel heller ikke så fandens meget at det gør noget."
Få det nu væk! Be om .. pænt :(
#6 MouseMickey 16 år siden
#7 Highland Park 16 år siden
Mvejen har helt ret. De bliver aktiveret for et godt ord og fortsætter selv om man fjerner musemarkøren.
#8 BN 16 år siden
Bvadr!
#9 inflector 16 år siden
#10 HonoDelLoce 16 år siden
Føj siger jeg.. FØJ!