#40 - Er det ikke også Safari browseren du bruger?
Hos mig stod der "Adblock ramme", da der var tomt felt. Nu er det væk, så nu kan jeg selvfølgelig ikke trykke på det længere. Højreklikkede ganske enkelt på det tomme felt og så var den nederst, lige nedenunder "adblock billede". Jeg bruger FF. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#34 Men er det ikke lidt for generelt? Du risikerer vel at nakke elementer på andre sider som bruger samme id-tags, men ikke der er reklamer.
#41 Nej det der er godt nok Firefox' standardskin i OS X. Du kan også se firefox kører ude i docken i højre side, hvorimod hverken webkit eller safari kører. Jeg kan heller ikke gøre dit trick efter.
Når I falder over en reklame som er meget irriterende, f.x. ved at den ikke virker ordentligt, begynder at afspille lyd når siden loader eller bare opfører sig mærkeligt, må I meget gerne sige til for så kigger vi på det og får den fjernet hvis den ikke overholder vores regler.
Sagen er at vi har udstukket nogle regler i forhold til vores leverandører, men nogle gange bliver de ikke overholdt helt som det er meningen.
Reglen mht lyd er at lyden først må begynde tidligst 1 sekund efter man har kørt musen hen på reklamen, og skal stoppe lige så snart man fjerner musen.
Jeg går ud fra den reklame der er henvist til i denne tråd er den fra Frygtelig Lykkelig? - Jeg har lige gjort vores administrerende direktør opmærksom på problemet, som så har taget den med vores leverandør.
Jeg håber I forstår? :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#48 - det synes jeg så er virkelig irriterende, især når der både er lyd og bevægelse. Hvis jeg vil se en trailer, går ind under trailere, bannertrailere er bare irriterende og ekstra påtrængende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg kan kun støtte op om #49, men det er desværre ikke kun trailers der bliver benyttet i video reklamerne, eks. ham den irriterende skaldede popdreng fra boligportal.dk.
#41 Bony 16 år siden
Hos mig stod der "Adblock ramme", da der var tomt felt. Nu er det væk, så nu kan jeg selvfølgelig ikke trykke på det længere. Højreklikkede ganske enkelt på det tomme felt og så var den nederst, lige nedenunder "adblock billede". Jeg bruger FF. :)
#42 rasmusv 16 år siden
#41 Nej det der er godt nok Firefox' standardskin i OS X. Du kan også se firefox kører ude i docken i højre side, hvorimod hverken webkit eller safari kører. Jeg kan heller ikke gøre dit trick efter.
#43 natterjack 16 år siden
#44 Mandalae 16 år siden
Når I falder over en reklame som er meget irriterende, f.x. ved at den ikke virker ordentligt, begynder at afspille lyd når siden loader eller bare opfører sig mærkeligt, må I meget gerne sige til for så kigger vi på det og får den fjernet hvis den ikke overholder vores regler.
Sagen er at vi har udstukket nogle regler i forhold til vores leverandører, men nogle gange bliver de ikke overholdt helt som det er meningen.
Reglen mht lyd er at lyden først må begynde tidligst 1 sekund efter man har kørt musen hen på reklamen, og skal stoppe lige så snart man fjerner musen.
Jeg går ud fra den reklame der er henvist til i denne tråd er den fra Frygtelig Lykkelig? - Jeg har lige gjort vores administrerende direktør opmærksom på problemet, som så har taget den med vores leverandør.
Jeg håber I forstår? :)
#45 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46 Mandalae 16 år siden
#45,
Vil I gerne se hvordan jeg ser ud? - Jeg kan godt finde et andet billede hvis der er stemning for det ;)
#47 lagoni 16 år siden
#48 Mandalae 16 år siden
Det er jo oplagt at de kan afspille trailers i bannere på et film site? :) - En trailer uden lyd er bare lidt kedelig, synes du ikke? :)
Jeg ved da selv at jeg synes de mest interessante bannere er den slags, med en trailer man lige kan se :)
#49 lagoni 16 år siden
#50 mvejen 16 år siden
Men tak for udmeldingen i #44 btw. :)