Jeg er helt enig med lagnoi (#49) her. Netop bannere med filmtrailers burde ikke være noget som I ville have, da det jo underminere jeres ide med at have trailers på siden.
Jeg synes til gengæld, at man skal have valget om at have lyd på eller ej. Jeg mener da at have set reklamebannere, hvor man skal trykke på en knap, før lyden aktiveres. Det mener jeg i hvert fald at have set på bl.a. IMDb, hvor lyden automatisk er slået fra, og hvis man vil have den slået til, klikker man på højtaleren med stregen over.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Man har netop også valget med vores metode, man skal bare lade være med at holde musen over banneret, hvis man ikke vil have lyd. Det er en meget brugt metode som jeg personligt synes fungerer helt fint :)
Det er derfor vi har kravet om at der skal gå minimum 1 sekund før lyden begynder.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#55 Kunne i som en kompromisløsning ikke sætte et større delay på. Altså mao. sørge for at lyden først bliver aktiveret når musen er holdt over banneret i 3 sekunder eller lign. Jeg har flere gange oplevet at hoppe halvt af stolen af forskrækkelse fordi jeg kommer til at køre musen over et "tale"-banner.
Men da det er årsag til irritation, er det jo tegn på, at ét sekund måske ikke er nok. Så synes jeg enten, at alternativet, som IMDb bruger, eller forslaget i #56 er bedre.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#51 rasmusv 16 år siden
#52 Scherlund 16 år siden
#53 kasperfmn 16 år siden
Har selv moret mig over en af disse reklamer på et andet film-site som reklamerede for The Hoffs nye film "Anaconda 3".
#54 filmz-gofferoffer 16 år siden
#55 Mandalae 16 år siden
Man har netop også valget med vores metode, man skal bare lade være med at holde musen over banneret, hvis man ikke vil have lyd. Det er en meget brugt metode som jeg personligt synes fungerer helt fint :)
Det er derfor vi har kravet om at der skal gå minimum 1 sekund før lyden begynder.
#56 mvejen 16 år siden
#57 filmz-gofferoffer 16 år siden
Men da det er årsag til irritation, er det jo tegn på, at ét sekund måske ikke er nok. Så synes jeg enten, at alternativet, som IMDb bruger, eller forslaget i #56 er bedre.