Gravatar

#1 cyberzed 19 år siden

Så er det tid til en ny tråd.

Lige nu sidder jeg og roder med budgettet til næste måned da der lige er ferie, nyt grafikkort og film nr. 99 & 100 i samlingen der skal passes ind.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#2 Scherlund 19 år siden

Sidder og undre mig over hvad Dark-Light har lavet med #filmz-bot, sidden stats er blevet slettet!

Ellers nyder jeg bare det gode vejr, men en enkelt pilsner og en Kæmpe Læske.
Gravatar

#3 elwood 19 år siden

kæmper en hård kamp mod det satans Natural Lightning, som siver ind alle vejene i min lejlighed, mens jeg går og rydder op og høre Alanis's Jagged Little Pill Acoustic.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-maban 19 år siden

Sparrowed; hvis du keder dig kan du altid komme i krøyers og spille vikinge-spil ting og drikke øl. det er også noget der gør at man kan sove om natten ;)
Haps!
Gravatar

#5 filmz-Munk 19 år siden

Sidder og læser Bill Clintons fremragende selvbiografi, Mit Liv.. Der er dog langt igen da jeg kun har læse 71/1025 sider!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

#2, det undrer jeg mig skam også over. Lige pludselig var loggen væk.

I didn't touch it, I swear!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 dyg 19 år siden

Jeg sidder og piver lidt. Hvorfor ser filmz' forum sådan ud for mig ret tit? Den har også gjort det en sjælden gang før i tiden, men i dag gør den det hver anden gang jeg er herinde. Er begyndt at bliver jævnt træls.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 filmz-lars_hauritz 19 år siden

NayZe din skummler. Options -> Privacy -> Clear All. Ellers kan du formet c:, købe en ny computer, flytte til en anden by og få fat i en diesel generator. :)
Gravatar

#9 dyg 19 år siden

Hauer din banan, jeg clearer ikke all, men jeg har naturligvis prøvet at rydde de andre ting, og det gør intet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Sidder og holder en lille pause på arbejde, med et afsnit af Deadwood, som jeg ikke fik da den kørte på TV4. Får mig lidt god aftensmad fra den lokale pasta bix bax og lidt godt til maven og ganen inden jeg skal fortsætte ud på de små timer.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: