Den udskældte tyske instruktør Uwe Boll (“House of the Dead”, “Alone in the Dark”, “BloodRayne”), er mere end almindelig træt af folk der kritiserer hans arbejde. Han mener således at de fleste sabler hans film ned udfra hvad andre har hørt, og at alt den dårlige omtale derfor er kommet som følge af selvsving i brokkehoveder på Internettet.
Derfor har Boll nu udmeldt, at han vil flyve de fem største kritikere til optagelserne af spilfilmatiseringen “Postal”, hvor de vil få biroller og derefter en boksekamp mod Uwe Boll selv. Disse boksekampe vil blive vist på Internettet og dele af dem vil indgå i “Postal” filmen.
#1 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 duuk74 18 år siden
Far out man :)
#3 Norrah 18 år siden
#4 filmz-Frex 18 år siden
"i kan ikke lide det jeg laver?!" "så ska vi slås"
Mon ikke han bare skulle lære at tage imod kritik? har dog ikke set nogen af hans film, så vil ikke udtale mig om de er dårlige eller ej.
Men som andre nævner, smart reklame for en film, nu skal den bare kunne leve op til det.
#5 filmz-gofferoffer 18 år siden
#6 gi-jones 18 år siden
I øvrigt; hvis nogen herinde har noget at sige om Brutal Incasso så stiller jeg gerne op til tvekamp ved solnedgang!
#7 McPeter 18 år siden
#8 davenport 18 år siden
#9 armadillo 18 år siden
Helt ærligt, jeg dømmer ikke mandens arbejde ud fra andres udsagn. Men efter at have set en række af hans (mak)værker, så danner man helt automatisk sine egne holdninger.
Det ærgerlige er dog, at det er nogle spændende koncepter han tager fat i, men desværre er selve udførelsen helt hen i vejret og ofte i den pinlige ende af spektret.
#10 filmz-blaznee 18 år siden