Den udskældte tyske instruktør Uwe Boll (“House of the Dead”, “Alone in the Dark”, “BloodRayne”), er mere end almindelig træt af folk der kritiserer hans arbejde. Han mener således at de fleste sabler hans film ned udfra hvad andre har hørt, og at alt den dårlige omtale derfor er kommet som følge af selvsving i brokkehoveder på Internettet.

Derfor har Boll nu udmeldt, at han vil flyve de fem største kritikere til optagelserne af spilfilmatiseringen “Postal”, hvor de vil få biroller og derefter en boksekamp mod Uwe Boll selv. Disse boksekampe vil blive vist på Internettet og dele af dem vil indgå i “Postal” filmen.



Vis kommentarer (49)
Gravatar

#1 elwood 17 år siden

Haha det da reklame der vil noget, hmm gad vide hvad Mr. T skal ha for at banke ham i gulvet, nå nej han flyver jo ikke 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 duuk74 17 år siden

LOL. Ikke noget som en god gammeldags nævekamp til at afgøre en tvist.
Far out man :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#3 Norrah 17 år siden

glimrende reklame og en underholdende ide.
Gravatar

#4 filmz-Frex 17 år siden

Lyder da for sært.. hvor gammel er han lige?
"i kan ikke lide det jeg laver?!" "så ska vi slås"

Mon ikke han bare skulle lære at tage imod kritik? har dog ikke set nogen af hans film, så vil ikke udtale mig om de er dårlige eller ej.

Men som andre nævner, smart reklame for en film, nu skal den bare kunne leve op til det.
Gravatar

#5 filmz-gofferoffer 17 år siden

Synes, det er lidt trist, at han ikke kan acceptere hans manglende talent inden for instruktion. Det ville være det samme, hvis jeg gik ud og spillede fodbold, mens jeg ruinerede kampen for både tilskuere og medspillere. Og ja, han bør virkelig lære enten at forbedre sig og tage imod kritik eller helt stoppe, hvilket egentlig så ud til at være hans intention
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#6 gi-jones 17 år siden

Haha, tudefjæs.

I øvrigt; hvis nogen herinde har noget at sige om Brutal Incasso så stiller jeg gerne op til tvekamp ved solnedgang!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 McPeter 17 år siden

Jeg har ikke set hans film, men synes alligevel han stinker... Skal jeg saa bokse nu?! ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 davenport 17 år siden

Det ville være ærgeligt for ham, hvis en af de største kritikere så var en mand som Warrior!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 armadillo 17 år siden

Jeg er frisk Uwe!

Helt ærligt, jeg dømmer ikke mandens arbejde ud fra andres udsagn. Men efter at have set en række af hans (mak)værker, så danner man helt automatisk sine egne holdninger.

Det ærgerlige er dog, at det er nogle spændende koncepter han tager fat i, men desværre er selve udførelsen helt hen i vejret og ofte i den pinlige ende af spektret.
Gravatar

#10 filmz-blaznee 17 år siden

Postal bliver da vist nok også hans sidste film som Instruktør.. Mener han har sagt han i stedet vil koncentrere sig om det han rent faktisk er god til - nemlig at være producer og få nogle penge ud af investorerne..

Skriv ny kommentar: