Gravatar

#1 pulse83 18 år siden

Hermed en ny tråd i den evigt voksende saga om hvad vi modtog!

Link til forrige tråd!

Fra DVD Pacific:

The Ultimate Matrix Collection (HD-DVD)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#2 MouseMickey 18 år siden

Fra Play:
Life On Mars sæson 1

Fra Cd-Wow:
Life On Mars sæson 2

South Park Sæson 1
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#3 dyg 18 år siden

Fra ChoicesUK:

Quantum Leap Season 2
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 2 Glæd dig !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 MouseMickey 18 år siden

#4 noget tid siden jeg modtog dem så har faktisk fået dem set... blev bestemt ikke skuffet:) 5/6 kan muligvis godt komme op på 6/6 ved gensyn
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#6 filmz-Bruce 18 år siden

Fra DVDPacific.

The Matrix Trilogy (HD-DVD).
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 pulse83 18 år siden

#6 Copycat! ;)

Skriv lige lidt om hvad du syntes om billed-kvaliteten. :)

Jeg tog et lille preview på min Z4 og personligt blev jeg en smule skuffet. Dolby TrueHD lyden er fremragende, men ærligt talt fik jeg ikke de mange wow!-oplevelser ud af billedet, som jeg havde forventet. Det er umiddelbart ikke nogle discs jeg vil smide på, hvis jeg skal vise hvordan HD ser ud når det er bedst. Det er dog slet ikke dårligt. Jeg havde blot forventet mig mere, når nu billedet har fået topkarakter i samtlige anmeldelser jeg læst.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#8 filmz-Bruce 18 år siden

#7 Tja, nu har jeg ikke været istand til at se HD skiver i over 5 uger, så desværre kan jeg ikke lige komme med kloge ord. Venter stadig på mine kabler fra USA. Skal prøve og se om jeg kan få rigget noget på plads i aften, det bliver så uden lyd og ikke et kalibreret bilede :)

Og tro mig! Du kan ikke bruge din Z4'er til at bedømme ifht. en Panny 1080p. Det er sol og vind :) Men det får du forhåbentlig snart selv at se ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 pulse83 18 år siden

#8 Jeg håber også at det er sol og vind. Jeg har dog fået set lidt HD-DVD'er (Babel, Children of Men og The Matador) og en enkelt Blu-Ray disc (Behind Enemy Lines*) på min Z4'er og sammenlignet med de tre HD-DVD-udgivelser syntes jeg ikke at Matrix er særlig suveræn. Men nu får vi at se! Jeg savner min AE1000! Selv i defekt stand, skyder den et flottere billede end Z4! Dog uden skarpheden! :(

* Billedet er ligeså røvdårligt som filmen! For det meste lignede det blot SD-DVD. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#10 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 8 De burde snart være her for de er sendt for 2 uger siden - Sorry :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: