Britney Spears’ gæsteoptræden i et afsnit af CBS’ sitcom “How I Met Your Mother” blev så godt modtaget af seerne, at den fallerede sangerinde nu bliver budt tilbage i serien.

Hendes rolle som den livsglade sekretær Abby i et afsnit, der blev sendt i marts, blev rost af kritikere og set af 10,6 mio. seere – 1 mio. flere, end serien normalt kan tiltrække.

12. maj gentager Spears så sin rolle i et afsnit, hvor hun sammen med kvindebedåren Barney (Neil Patrick Harris) bagtaler Ted (Josh Radnor).

“How I Met Your Mother”, hvori også Cobie Smulders, Alyson Hannigan og Jason Segel medvirker, omhandler unge omkring de 20 i New York.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Slettet Bruger [498447464] 15 år siden

Tja... Hvis det kan sikre dem succes nok til at fjerde sæson bliver en realitet, så er jeg on board.

Kan hverken se, hvorfor hun skal roses eller kritiseres for sit skuespil i denne sammenhæng - hun gør hvad hun skal, men rollen er jo heller ikke ligefrem svær, selvom den er sjov og bidrager positivt til afsnittet, hvor den hidtil har været aktuel.
Gravatar

#2 mar16 15 år siden

hov? jeg troede den serie sluttede for lang tid siden? men det godt den ik gjorde da, da dens "slutning" var ret tarvelig...
Gravatar

#3 Slettet Bruger [498447464] 15 år siden

Serien lever (dog ikke i bedste velgående).
Tredje sæson svinger meget i kvalitet og indeholder skiftevis nogle af seriens bedste afsnit, og afsnit, som burde være blevet kasseret.

De er begyndt at gøre klar til at man møder moderen, hvis man ikke allerede har gjort det, og en fjerde sæson ville give dem muligheden for at runde serien ordentligt af.
Jeg håber på, at figuren Stella spillet af Sarah Chalke er moderen, der er nogle ting der tyder på, at dette kunne være tilfældet
Gravatar

#4 nerdalmighty 15 år siden

Er enig i at det afsnit der nævnes, hvor Britney Spears medvirkede var rigtigt godt, dog skyldes det også at handlingen i netop dette afsnit var godt skrevet. Men hun leverede en udmærket præstation, hvilket hun også gjorde tilbage da hun gæste-optrædede i Will & Grace.

Dog vil jeg lige nævne at hovedpersonerne i serien er i slutningen af tyverne, nærmende sig de 30 og ikke i starten af tyverne.
Bøgerne.dk - Danske boganmeldelser på nettet
Gravatar

#5 reflec 15 år siden

Den serie er så evig nice.. alle burde se den.!
Gravatar

#6 dyg 15 år siden

#5 - Jeg har set et par afsnit, det var mere end rigeligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 Noccio 15 år siden

Alle burde se den ja!

Men de er vist nærmere sidst i 20'erne end 'omkring de 20' :)

Det burde da være godt for britney at vide hun kan trække en serie op, selvom hun ik er så forfærdeligt meget med.
Gravatar

#8 filmz-emajlo 15 år siden

Genial serie. Bedste komedie siden Venner.
Gravatar

#9 Lard Hanson 15 år siden

Suit up! God serie, og Britney passede fint til rollen, hun spillede :)
Gravatar

#10 Noz 15 år siden

I og med at Ted (Ham serien handler om) havde 30 års fødselsdag i sidste afsnit kan man vist godt sige at det er sidst i 20'erne ;)

ang. Britney spillede hun sin rolle meget fint - Men så #1 var det hellere ikke noget sådan specielt.

Skriv ny kommentar: