Gravatar

#1 dyg 21 år siden

Bio-Dome - For dælen den er da sjov, helt klart en "guilty pleasure film", men jeg er flad af grin hver gang jeg ser den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2 gi-jones 21 år siden

Hollywood Homicide i går. Ganske god underholdning for pengene, men ikke noget voldsomt at skrive hjem om. Mange gode jokes og en fed stil dog.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 21 år siden

Jan Troells fortsætning til "Utvandrarna", som hedder "Nybyggarna" og er næsten lige så god som den første. Smuk film om livet og døden i forsøget på at rejse til - og etablere en ny tilværelse i - det store Amerika. Godt med lidt afvekslingen fra den gængse videovold ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 21 år siden

Ups, en svedisme ("fortsætning") - det hedder da vist fortsættelse på dansk. Beklager ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 Yoda 21 år siden

"Sleeping with the Enemy" kørte på TV2 i går aftes - så den snuppede jeg.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 filmz-bullseye 21 år siden

Antz på dr1, okay anime-film, men der er godt nok sket meget med teknologien de sidste par år!:D
Gravatar

#7 DarkLight 21 år siden

anime-film?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 filmz-bullseye 21 år siden

animations-film. Sorry:)
Gravatar

#9 Yoda 21 år siden

Har netop genset "Indy" trilogien - det kan ikke blive meget bedre! Glæder mig til 4'eren en dag ser dagens lys.....
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 wiseguy 21 år siden

#9 med den fart det projekt har haft hidtil, kan vi sikkert se frem til en premiere, henne omkring hvor vi skal på plejehjem :)
Men vi venter og venter og venter lidt mere!!!!
_______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: