#11: Al fortjeneste er måske god fortjeneste, men der er jo ingen grund til ikke at se om der er nogen der interesserede i at overbyde :) Det er trods alt en helt ny udgivelse. Hvad jeg så end har givet for den.
EDIT: Ikke fordi jeg anser mig selv for at være specielt grådig, jeg mener bare at jeg godt lige vil give andre bud en chance.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Ikke fordi jeg anser mig selv for at være specielt grådig
Det regner jeg da heller ikke med at du er. Var det en film jeg var vildt interesseret i, ville jeg da også komme med et bud, bare ikke så højt som det beløb du vil ha', da jeg regner med, at den kan købes som ny i Bilka om 3 måneder, for en hund.
Og jeg vil da holde øje med de næste mange film du sælger, men kommer nok ikke til at byde så meget for dem, som du har lagt ud med :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#15: Det er også udelukkende et startsted jo. Slog filmen op på amazon, og der står den vist til ca 120,- kr. derfor tænkte jeg det var et sted at starte. En 100 kr. ville da også være fint, men igen kommer det lidt an på forsendelsen. Er der nogen der kan hjælpe med hvad det koster at sende en BD i en boblekuvert?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#11 Åkepool 13 år siden
Correct me if I'm wrong, men er det ikke også gratis anmelderfilm du sælger videre? For så er al fortjeneste vel god fortjeneste? ;)
#12 Collateral 13 år siden
EDIT: Ikke fordi jeg anser mig selv for at være specielt grådig, jeg mener bare at jeg godt lige vil give andre bud en chance.
#13 HelmerJ 13 år siden
Hvis Z-dag flytter til Vejle kommer du nok til at hænge på mig, mangler nogen der gider se den slags.
#14 evermind 13 år siden
#15 Åkepool 13 år siden
Det regner jeg da heller ikke med at du er. Var det en film jeg var vildt interesseret i, ville jeg da også komme med et bud, bare ikke så højt som det beløb du vil ha', da jeg regner med, at den kan købes som ny i Bilka om 3 måneder, for en hund.
Og jeg vil da holde øje med de næste mange film du sælger, men kommer nok ikke til at byde så meget for dem, som du har lagt ud med :)
#16 frankdrebin 13 år siden
#17 Collateral 13 år siden
#18 Åkepool 13 år siden
Der skal du vist ha' fat i Wimmie.
#19 Collateral 13 år siden
#20 evermind 13 år siden