Gravatar

#31 Babo Rises 13 år siden

120 løg for Unstoppable hehe! Nu strammer du den vist :)
Gravatar

#32 Collateral 13 år siden

#31: Hvad vil du så give ? ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#33 Babo Rises 13 år siden

Collateral (32) skrev:
#31: Hvad vil du så give ? ;)

ikke meget (ingenting faktisk, den er ikke god), men filmen findes ved snart i byttebørsen hos blockbuster til en hund eller mindre :)
Gravatar

#34 Collateral 13 år siden

#33: Hvis ikke du er interesseret i at købe har jeg lidt svært ved at se hvorfor der skal kommenteres på en pris som jeg skriver er foreslået. Det nytter jo ikke noget at sætte startprisen ved 60 kroner? Jeg beklager den lunkne tone, men jeg har allerede kommenteret det tidligere:

Collateral (17) skrev:
#15: Det er også udelukkende et startsted jo. Slog filmen op på amazon, og der står den vist til ca 120,- kr. derfor tænkte jeg det var et sted at starte. En 100 kr. ville da også være fint, men igen kommer det lidt an på forsendelsen.

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#35 Collateral 13 år siden

#33: Brød i øvrigt heller ikke selv om filmen, ellers ville jeg jo ikke sælge den, men ved da at der er en del der er glade for den.
Gravatar

#36 Collateral 13 år siden

"Unstoppable" er byttet væk.

Stay tuned - der dukker snarest en ny udgivelse op herinde.
Gravatar

#37 Collateral 13 år siden

Nu var der meget brok over prisforslaget sidste gang, så denne gang lægger jeg det op til fri debat. Jeg ville dog glæde mig over seriøse bud:

Oceaner af Liv
Godt og vel samme deal som sidst.
Set en enkelt gang, god stand.

Skriv ny kommentar: