Jeg vil løbende komme til at have nogle BD-titler jeg ønsker at sælge, jeg tænkte at det derfor kunne være oplagt at lave en enkelt samlet tråd, i stedet for en masse enkelttråde her og der.
Til at starte på har jeg denne udgivelse til salg:
"Unstoppable" BD Set en enkelt gang, så i perfekt stand. Foreslået pris: 120,- kr. og så betaler køber selv for fragt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#6: Ej det er nok liiige i underkanten. Hvor meget koster fragt mon? 30 kr.? Så er det ikke meget jeg får for filmen. Vil lige se om der ikke skulle være nogen der er interesserede i at overbyde dig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
En anden ting: Jeg kan se, du er fra Børkop, hvilket jo ikke er så langt fra Vejle, hvor det er kærestens og min plan at flytte hen senere på året. Dét kunne jo være et godt grundlag for at glo noget zombiefilm sammen ved lejlighed ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#9: Det kunne da være hyggeligt. Jeg kender langt mindre til zombiefilm end du, men vil med glæde lade dig fører an ind i genren (ja det kunne være formuleret bedre).
#1 Collateral 13 år siden
Til at starte på har jeg denne udgivelse til salg:
"Unstoppable" BD
Set en enkelt gang, så i perfekt stand.
Foreslået pris: 120,- kr. og så betaler køber selv for fragt.
#2 BN 13 år siden
Jeg troede ikke, du var typen der gik på kompromis med din kunst!
#3 evermind 13 år siden
#4 Kruse 13 år siden
#5 Collateral 13 år siden
#3: Nu er jeg lige lidt mongol når det kommer til tal, men altså 100 kr,- og så betaler du fragt oven i right? Eller mener 100 alt i alt?
#6 evermind 13 år siden
#7 Collateral 13 år siden
#8 evermind 13 år siden
#9 evermind 13 år siden
#10 Collateral 13 år siden