Hey dude, det er ikke engang for at spille kostbar, men kommer sgu nok lige til at overveje det en ekstra gang, da der er kommet lavvande i skattekisten efter Axels næsten gratis forsendelses-kampagne. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Goody, havde nemlig i forvejen lovet af købe et par film af Utyske, og han smadrer nok mine knæskaller med et alu-bat, hvis jeg ikke har pengene til ham, når vi ses i aften ... :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#16 Er her jo endnu. :) Hvor har du etableret base?
Jeg er jo flyttet til Randers, og er blevet en af The SILVANs ;) hehe.. Men kommer da af og til til Vejle da jeg har familie der, så kunne da være hygge at lave en filmaften en dag med nogle flere dernede..
Btw, så er har min kæreste næsten læst hele din bog idag ude i solen, og hun har indtil videre kun rosende ord at sige om den! :) - Regner også med at jeg skal have den læst en dag, når jeg har tid! :)
#21 Antlion 13 år siden
http://www.postdanmark.dk/portoguide/Portoguide.do...
#22 Tommy Kristensen 13 år siden
#23 Collateral 13 år siden
#24 evermind 13 år siden
#25 Collateral 13 år siden
#26 evermind 13 år siden
#27 Collateral 13 år siden
#28 frankdrebin 13 år siden
Jeg er jo flyttet til Randers, og er blevet en af The SILVANs ;) hehe.. Men kommer da af og til til Vejle da jeg har familie der, så kunne da være hygge at lave en filmaften en dag med nogle flere dernede..
Btw, så er har min kæreste næsten læst hele din bog idag ude i solen, og hun har indtil videre kun rosende ord at sige om den! :) - Regner også med at jeg skal have den læst en dag, når jeg har tid! :)
#29 evermind 13 år siden
Collateral: Sorry for OT'ness, men det kan vel næsten kun være en fordel, at der er lidt trafik i tråden, så den forbliver synlig ...? ;)
#30 Collateral 13 år siden