Gravatar

#21 Antlion 13 år siden

Collateral (17) skrev:
Er der nogen der kan hjælpe med hvad det koster at sende en BD i en boblekuvert?

http://www.postdanmark.dk/portoguide/Portoguide.do...
Gravatar

#22 Tommy Kristensen 13 år siden

Jeg plejer at give 21 eller 25kr - alt afhængig af om det skal være A eller B :)
Gravatar

#23 Collateral 13 år siden

Hvaaa Evermind kunne du ikke overtales til 120 alt i alt?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#24 evermind 13 år siden

Hey dude, det er ikke engang for at spille kostbar, men kommer sgu nok lige til at overveje det en ekstra gang, da der er kommet lavvande i skattekisten efter Axels næsten gratis forsendelses-kampagne. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#25 Collateral 13 år siden

#24: Fair ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#26 evermind 13 år siden

Goody, havde nemlig i forvejen lovet af købe et par film af Utyske, og han smadrer nok mine knæskaller med et alu-bat, hvis jeg ikke har pengene til ham, når vi ses i aften ... :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#27 Collateral 13 år siden

#26: Det lyder sgu egentlig ikke særlig rart :/ Men vi havde jo ikke indgået nogen aftale whatsoever. Så no problem :)
Gravatar

#28 frankdrebin 13 år siden

evermind (20) skrev:
#16 Er her jo endnu. :) Hvor har du etableret base?

Jeg er jo flyttet til Randers, og er blevet en af The SILVANs ;) hehe.. Men kommer da af og til til Vejle da jeg har familie der, så kunne da være hygge at lave en filmaften en dag med nogle flere dernede..

Btw, så er har min kæreste næsten læst hele din bog idag ude i solen, og hun har indtil videre kun rosende ord at sige om den! :) - Regner også med at jeg skal have den læst en dag, når jeg har tid! :)
Gravatar

#29 evermind 13 år siden

frankdrebin: Sweet, håber I begge får rigtig god fornøjele ud af den.

Collateral: Sorry for OT'ness, men det kan vel næsten kun være en fordel, at der er lidt trafik i tråden, så den forbliver synlig ...? ;)
Gravatar

#30 Collateral 13 år siden

#29: Ja det tager jeg stille og roligt :)

Skriv ny kommentar: