Gravatar

#21 JannikAnd 12 år siden

Har du taget kontakt, Per? Mht. Oppo'en så skal jeg nok holde øje...
Gravatar

#22 Takfornu 12 år siden

Ja, jeg har kontakt og Jeg har også skrevet rundt til lidt forskellige mht. til tilbud på transport mv. så nu må vi se :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#23 JannikAnd 12 år siden

Cool!
Gravatar

#24 Richard Burton 12 år siden

Super :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#25 lassehoile 12 år siden

Uha, skulle jo have gjort alvor af Captain Vallo forslag om at sætte det til salg her allerførst !! Jeg har lige set alle jeres indlæg først nu siden sidste par timer... (kom lige Chinatown i vejen) og en gut ved navn Per som ville komme og kigge på det hele (ved ikke om det er én af jer?) - men hvis han melder pas skal jeg naturligvis sige til !

Jeg har også en Oppo BDP-S93 EU (Kodefri) Købt sidste Juli som jeg overvejer at sælge også selvom jeg vil være lidt ked af det også, men ingen grund til at have sådan high end bæst når man ikke har en lisså god skærm at bruge den med - skulle nogen evt. være interesseret i sådan også (selvom jeg lige må tænke over det) men gi' lyd hvis der interesse...købt hos AV-Connection og stadigvæk med garanti.

Ingen som er interesseret i mine film plakater også ? Og et hav af klassiske tilmed (som jeg desværre ikke har fået knipset billeder af endnu) :-) Sikker på hvis man solgte dem enkelt vis på feks. eBay man kunne tjene en mønt eller to...har bare ikke tiden eller tålmodigheden til det selv.
www.lassehoile.com
www.youtube.com/LasseHoileDotCom
www.imdb.com/name/nm1367153/
Gravatar

#26 Richard Burton 12 år siden

#25 Hør Per også :) Han er faktisk på udkig også efter en Oppo, så måske hvis prisen er fin :) Det gør mig dog næsten helt ondt, at du må sælge dit udstyr :(
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#27 JannikAnd 12 år siden

#25 - SIR Ridley Scott og jeg har allerede den regionsfrie Oppe, men Per aka Navarre3 er stensikkert interesseret.
Gravatar

#28 lassehoile 12 år siden

Hvad ligger sådan Oppo brugt i nu til dags ? Knap nok brugt osv ?

Gør os temmelig ondt at skulle af med det...sådan er livet bare engang imellem ! :-(
www.lassehoile.com
www.youtube.com/LasseHoileDotCom
www.imdb.com/name/nm1367153/
Gravatar

#29 Steffan Rasmussen 12 år siden

lassehoile (28) skrev:
Hvad ligger sådan Oppo brugt i nu til dags ? Knap nok brugt osv ?

Gør os temmelig ondt at skulle af med det...sådan er livet bare engang imellem ! :-(

Kunne muligvis være interresseret i Oppoen hvis Navarre3 ikke vil have den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#30 Tommy Kristensen 12 år siden

Er det solgt?

Skriv ny kommentar: