#20 - Jeg respekterer dit valg om at sælge dem videre. Det er jo op til dig selv. Men der er nu ikke meget julemand over din indstilling. ;)
Desuden så koster det kun 5,50 at sende to billetter med posten. Hvilket efter min mening ikke er en særlig stor udgift for at glæde andre. Men det er selvfølgelig bare mig og min indstilling. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#21, jeg vil skam gerne glæde andre :) Men hvis jeg skal ud og glæde andre, så vil jeg helst glæde dem jeg kender, eller nogen der virkeligt mangler.. Ikke ukendte folk på et internet-forum :)
Lige for at kommentere den drejning der blev forsøgt tidligere, så vil jeg bare lige sige at jeg selv er på S.U. og min kæreste er på elevløn. Men det afholdte ikke mig fra at 'miste' profitten på billetterne de gange jeg har givet dem væk. Faktisk mistede jeg 5,50 hver gang til portoen. Røg mit budget på gulvet? Så jeg nogen røde streger? Nej gange to. Derfor syntes jeg ikke man kan sammenligne hverken med pengepræmier (især ikke præmier på 1 mio. kr.), nye computere eller lignende. Værdien af de præmier overskrider langt den værdi man kan tilføre to biografbilletter til en film, der kun muligvis, stadig vises rundt omkring.
Gør det mig til et fattigt menneske uden sans for indtjening, økonomisk flair eller med en tvivlsom opsparing? Muligvis. Men samtidig er glæden ved at glæde andre, ikke til at sætte en pris på. Derfor syntes jeg stadig at 5,50 er godt givet ud, hvis man alligevel ikke selv får brug for billetterne.
God jul. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
som #26 skriver, så er det rart at give til folk, men som jeg har selv har skrevet, så giver jeg dem hellere til venner og bekendte, end til et par ukendte dudes på nettet..
God jul, og hvor er jeg glad for, at der åbenbart er nogen i verden, som gladeligt giver til ukendte mennesker :)
- hvis man selvfølgeligt tror dem, og ikke bare tror de prøver at ophøje sig selv lidt :)
#21 Bony 16 år siden
Desuden så koster det kun 5,50 at sende to billetter med posten. Hvilket efter min mening ikke er en særlig stor udgift for at glæde andre. Men det er selvfølgelig bare mig og min indstilling. :)
#22 Blacksanta 16 år siden
#23 Highland Park 16 år siden
(Skidt med at håret så har set bedre dage, og at skægget er drysset af dobbelthagen...)
#24 Bony 16 år siden
#25 Michael Andersen 16 år siden
#26 Bony 16 år siden
Gør det mig til et fattigt menneske uden sans for indtjening, økonomisk flair eller med en tvivlsom opsparing? Muligvis. Men samtidig er glæden ved at glæde andre, ikke til at sætte en pris på. Derfor syntes jeg stadig at 5,50 er godt givet ud, hvis man alligevel ikke selv får brug for billetterne.
God jul. :)
#27 mvejen 16 år siden
#28 Blacksanta 16 år siden
som #26 skriver, så er det rart at give til folk, men som jeg har selv har skrevet, så giver jeg dem hellere til venner og bekendte, end til et par ukendte dudes på nettet..
God jul, og hvor er jeg glad for, at der åbenbart er nogen i verden, som gladeligt giver til ukendte mennesker :)
- hvis man selvfølgeligt tror dem, og ikke bare tror de prøver at ophøje sig selv lidt :)
#29 Michael Andersen 16 år siden
#30 Blacksanta 16 år siden
prøv at tjekke #28 ud - jeg er også et godt menneske \o/
>__________________________<